prachtig avontuurlijk reisje

Status
Niet open voor verdere reacties.

kirre

New Member
Hoi reislustigen,

Ik ben een fervent reiziger vooral binnen Azië. Meestal reis ik met vrienden samen, maar aangezien die bijna allemaal gesetteld zijn. Ben ik steeds op zoek naar nieuwe reisgenoot (-en).
Reizen doe ik meestal in oktober-november. Periode van 3 weken. Steeds back-packreizen klemtoon op low budget, contact lokale bevolking, avontuur, respect voor waarden, lekker eten, natuur, wandelen, ...
Ik ben op zoek naar spontane leuke reislustigen die uit gaan van een positieve groepsgeest, en er samen een prachtige reis van willen maken.
Mijn voorkeur gaat uit naar Ethiopië, Costa rica of terug naar meer vertrouwde richting Filippijnen, Lombok, Sumatra.
Leeftijd is op zich niet zo belangrijk, wel the spirit om samen te reizen. Zelf ben ik 43 , M, Omgeving Leuven.

Greetz Kirre

Dag Kirre,

lijkt wel boeiend,
heb ook al veel gereisd, Z-O Azië en Z-M Amerika, ook low budget en rugzak met nodige locale contacten,
vermits mijn reispas niet meer geldig is zoek ik het eerder in Zuid-of Oost Europa,
zo ook route de Compostela in spanje zou ik wel eens graag doen,
ben M, 45j, sportief en avontuurlijk ingesteld
en ook van Leuven

Greetz, reissmurf

Dag kirre,

wou jij nog eens afspreken?
10 februari kan ik eventueel...

ben jij toevallig Kurt? dan heb ik je al eens ontmoet
Reissmurf

A ja? Zou het kunnen dat jij al een reisgids van mij langdurig hebt geleend?:) Dan weet ik ook wie je bent.
Laat maar horen via 10 februari. Afspreken in de commerce?

Groeten Kurt(y)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan