regio Middellandse Zee (juli)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Francis1

Active Member
Ik wil na 21 juli graag minstens 1 week op reis. Had gedacht aan de regio van de Middellandse Zee.
Ik doe graag excursies, maar rust ook graag eens uit aan het zwembad van het hotel. Of een terrasje doen.
Ben 35j en wil liefst niet alleen op reis.
Heb je zin om mij te vergezellen? Laat dan maar iets weten :)

Ik wil na 21 juli graag minstens 1 week op reis. Had gedacht aan de regio van de Middellandse Zee.
Ik doe graag excursies, maar rust ook graag eens uit aan het zwembad van het hotel. Of een terrasje doen.
Ben 35j en wil liefst niet alleen op reis.
Heb je zin om mij te vergezellen? Laat dan maar iets weten :)
Hallo Francis,
Ik ben 52 uit 1500 Halle, alleenstaande, vorig jaar ben ik een weekje alleen geweest, maar dat doe ik nooit meer,
ik kan mij volledig in U beschrijving vinden, ik doe ook graag eens een excursie maar geniet ook van de rust.
mijn naam is Guido en ben dagbladhandelaar, voor mij is het om het even wanneer we gaan, juist niet de week van 21 juli, voor de rest een tip eind juni, begin juli, of eind augustus, begin september, is veel goedkoper en rustiger, ik zie uit naar U reactie.

hetzelfde hier, wil ook nog eens naar de zon, maar ook liever juni, september ofzo, dat echt topseizoen is nogal duur vaak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan