Reigenote(n) gezocht voor een vliegreis naar de warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.

vina

New Member
Hallo. Ik ben een alleenstaande (hetero-) vrouw van 55 en zoek reislustigen om samen een vliegreis te boeken. Mijn voorkeur gaat uit naar Gran Canaria, Lanzarote, Fuerteventure, La Palma, Majorca, Ibiza enz... Strandvakantie: Wat zonnen op het strand aan zee, Winkelen, terrasjes, wandelen, genieten van zon, rust, lekker eten, de mooie natuur.
Periode: van 24 juni tot 2 juli, van 23 juli tot 31 juli, van 6 augustus tot 13 augustus of/en van 9 september tot 17 september.
Met z'n twee of in groep..
Liefst mensen tussen 50 en 60 jaar uit Antwerpen (of omgeving) zodat we elkaar eerst wat beter leren kennen.

Hallo,

Hier eveneens een single vrouw van 58 jaar uit Antwerpen.
Ik heb wel interesse om mee te gaan. Voor mij past het best : van 24 juni - 2 juli of 23 - 31 juli.

Laat maar weten of er nog geïnteresseerden zijn of je even wil afspreken.
Groetjes,

• Leuk
Waarderingen: vina
Hallo aramisa.
Dank voor je reactie! Indien je verder wil afspreken, mijn mailadres : [email protected]

Tot hiertoe zijn er nog geen andere geïnteresseerden..maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Groetjes,

Hallo,

Hier eveneens een single vrouw van 58 jaar uit Antwerpen.
Ik heb wel interesse om mee te gaan. Voor mij past het best : van 24 juni - 2 juli of 23 - 31 juli.

Laat maar weten of er nog geïnteresseerden zijn of je even wil afspreken.
Groetjes,
Aramisa? Ben je al op reis misschien? :-)

Hallo Vina

ik ben tussen half october en half april in Tenerife gedurende 5 vd 6 maanden. Eerst kennismaken in t Antwerpse? Grtz Paul

Hey Vina
Ook ik heb interesse om te reizen en zoek ook reisgenoten voor de toekomst.
Woon ook in Antwerpen en mss kunnen we eens afspreken indien je dit wenst,Groetjes

Hallo alle drie,

Ik ben net terug van enkele maanden Stan-landen, dus nu meer mogelijkheid om fatsoenlijk een bericht te sturen.

Hebben jullie ondertussen al onderling contact gehad ? Is er nog interesse om eens af te spreken ?

Groetjes,

Hallo ik ben Veerle, 59 uit het Antwerpse . Ik ben ook op zoek naar reisgezelschap voor een vliegreis naar een zonnige bestemming.
Ik kan de twee laatste weken van augustus en gans september.

Hallo, ik heb interesse om te reizen en zoek ook reisgenoten voor de toekomst.
Woon in Gent. Januari- februari 2024 zit ik al in Tenerife. Groetjes

Hallo,
Laat maar weten wanneer en naar waar, ik kan ook bijna altijd. Ik ben single, maak graag lange wandelingen, ga graag uit eten in goede restaurants. Mijn hobby is fotografie. Woon in Sint-Truiden. Leeftijd +60 jaar, maar nog in perfecte staat 😃👌🏻
Grtjes
Luc Vancamp

Hallo. Ik ben een alleenstaande (hetero-) vrouw van 55 en zoek reislustigen om samen een vliegreis te boeken. Mijn voorkeur gaat uit naar Gran Canaria, Lanzarote, Fuerteventure, La Palma, Majorca, Ibiza enz... Strandvakantie: Wat zonnen op het strand aan zee, Winkelen, terrasjes, wandelen, genieten van zon, rust, lekker eten, de mooie natuur.
Periode: van 24 juni tot 2 juli, van 23 juli tot 31 juli, van 6 augustus tot 13 augustus of/en van 9 september tot 17 september.
Met z'n twee of in groep..
Liefst mensen tussen 50 en 60 jaar uit Antwerpen (of omgeving) zodat we elkaar eerst wat beter leren kennen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan