Meulenijzer Stein
New Member
Rond 13 september 2011 rijd ik met een Volkswagen California minibusje ( model 2011) naar Noorwegen. Het grote voordeel van dit busje is dat we beschikken over 4 comfortabele slaapplaatsen, waardoor een tussenstop in een hotel niet nodig is. Mijn einddoel is Oslo, waar ik mijn vriendin ga bezoeken die er in het kader van Erasmus studeert voor interieur architect. Ik vertrek vanuit Wetteren, nabij Gent, en wil graag om kosten te delen aan 1 tot 3 personen een lift aanbieden tot in Noorwegen. Of eventueel (ook) terug.
Wie ben ik? Een student architectuur, geboren in 1991, met enige ervaring op de weg. Zo heb ik reeds met dezelfde wagen naar Marokko gereden.
Ik rijd via Duitsland, over het noorden van Denemarken, en neem daar een kleine overzet naar Noorwegen en zo verder tot Oslo.
In Noorwegen aangekomen gaan we dan ieder onze eigen weg.
Andere voorstellen hierin zijn ook welkom, je weet maar nooit.
Kosten van diesel, tolwegen, overzetten, worden gedeeld.
Rond 20 september 2011, keer ik dan terug vanaf Oslo, op de terugweg maak ik een tussenstop in de Deense studentenstad Arhus. Daar ga ik een vriend bezoeken en wordt er overnacht. Vertrek in het Deense Arhus op 22 september 2011 richting België.
De bovenstaande data zijn nog vatbaar voor wijziging, in functie van de geïnteresseerde medereiziger.
Wie ben ik? Een student architectuur, geboren in 1991, met enige ervaring op de weg. Zo heb ik reeds met dezelfde wagen naar Marokko gereden.
Ik rijd via Duitsland, over het noorden van Denemarken, en neem daar een kleine overzet naar Noorwegen en zo verder tot Oslo.
In Noorwegen aangekomen gaan we dan ieder onze eigen weg.
Andere voorstellen hierin zijn ook welkom, je weet maar nooit.
Kosten van diesel, tolwegen, overzetten, worden gedeeld.
Rond 20 september 2011, keer ik dan terug vanaf Oslo, op de terugweg maak ik een tussenstop in de Deense studentenstad Arhus. Daar ga ik een vriend bezoeken en wordt er overnacht. Vertrek in het Deense Arhus op 22 september 2011 richting België.
De bovenstaande data zijn nog vatbaar voor wijziging, in functie van de geïnteresseerde medereiziger.