Reis naar... tussen 29/10 en 17/11

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaViajera

Well-Known Member
Ik wil graag nog eens op vakantie in het najaar. De duur van de reis is bespreekbaar en hangt een beetje af van de bestemming, zolang het maar tussen 29/10 en 17/11 is. Ik dacht richting zuiden te gaan voor het klimaat, maar wel om het land te verkennen (natuur/cultuur) en niet om te zonnebaden. Bestemming bespreekbaar, zolang ik er nog niet geweest ben :).

Iemand zin om mee te gaan?

Ola dame

Wat voor bestemming had je zelf in gedachten?? Nog bínnen Europa of lekker daarbuiten??

Greetz Moon :cool:

Ik doe deze 🩴 🩴 alvast aan.

Er zijn meerdere opties; moet niet per se in Europa zijn, maar gezien de relatief korte periode, wil ik niet te extreem ver weg. Een aantal opties zijn:
- Malta (1 week)
- Cyprus (1 week)
- Turkije (1 week)
- Peloponessos (evt. met Athene erbij) (1w-10d)
- Andalusië (1w-10 dagen)
- Kaapverdië (10-14 dagen)
- FLorida + New York of steden aan de oostkust (10-14 dagen)

Hey, ik volg dit graag even! Ik zat zelf ook te denken om binnenkort voor twee weken te vertrekken en dacht aan Spanje, eventueel langer als ik besluit om rond te reizen. Dus met Andalusië kunnen we in ieder geval Malaga en Sevilla aandoen. Ben zelf ook wel benieuwd naar de rest van Spanje, gezien ik daar nog nooit eerder ben geweest... Wat de rest van jouw voorstellen betreft: er zitten interessante dingen bij en hoewel de meesten nu niet mijn voorkeur hebben (ik heb mijn pijlen op Spanje gericht) lijkt het me wel leuk om samen met anderen te reizen. Een aantal bestemmingen die jij opnoemt komen ook voor in de Bijbel, dus die zal ik nog wel interessant vinden om te bezoeken (ben verder niet super geïnteresseerd in historie). En de VS lijkt mij ook leuk om een keer te bezoeken.

Laatst bewerkt:
Er zijn meerdere opties; moet niet per se in Europa zijn, maar gezien de relatief korte periode, wil ik niet te extreem ver weg. Een aantal opties zijn:
- Malta (1 week)
- Cyprus (1 week)
- Turkije (1 week)
- Peloponessos (evt. met Athene erbij) (1w-10d)
- Andalusië (1w-10 dagen)
- Kaapverdië (10-14 dagen)
- FLorida + New York of steden aan de oostkust (10-14 dagen)
Ola,

Andalusië is wel interessant.
Kaapverdië is ook wel interessant, juist ook omdat het er nog lekker warm is, minimaal 25 graden.

Zullen we New York een andere keer doen?? Als ik heb gespaard? 💰💰💰💰

Ola,

Andalusië is wel interessant.
Kaapverdië is ook wel interessant, juist ook omdat het er nog lekker warm is, minimaal 25 graden.

Zullen we New York een andere keer doen?? Als ik heb gespaard? 💰💰💰💰
Hey, ondertussen hebben LaViajera en ik al wat contact gehad. Misschien dat we via hier of via WhatsApp oid verder kunnen praten? Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Spanje, omdat dat qua afstand iets haalbaarder is voor mij. Op dit moment is het daar ook nog mooi en warm weer, maar dat wordt in november denk ik wel iets minder (maar altijd nog wel warmer dan hier).

Ik ben er helemaal voor om New York/VS een andere keer te gaan doen. Dat staat sowieso op mijn lijstje, maar als ik die kant op ga, wil ik liever een road trip doen dan alleen maar een stad bezoeken. Liever een aantal steden op zijn minst en ook wat natuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan