reisgeno(o)t(e) augustus 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof1981

New Member
Hey,

Ik ben Kristof, 29 jaar en woonachtig in Tremelo (Vlaams-Brabant, België).
De zomer is weer net begonnen dus is het volop uitkijken naar de verlofperiode. Ik heb de laatste 3 weken van augustus verlof (van 7 augustus tot 29 augustus). Aangezien dit jaar de vakantieperiodes van mijn vrienden niet samenvallen en aangezien ik single ben hoop ik via dit media iemand te vinden om er eens samen op uit te trekken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een warme bestemming in een leuk hotel al dan niet all inclusive voor een tweetal weekjes, iets meer of minder mag natuurlijk ook (budget speelt geen rol). Ganse dagen aan het zwembad of op het strand liggen zijn niet zo meer mijn ding al hoort dat er zeker wel eens bij maar wel leuke uitstapjes, boottochten, scooter of auto huren, kortom de omgeving en de plaatselijke cultuur wat opsnuiven en s'avonds gezellig eten, strandwandeling en zeker een terrasje of cafétje horen daar bij (ben niet echt een discotheektype).
Al wie zich hierin kan vinden, zowel mannen als vrouwen (hoeft niet uit directe omgeving te zijn al is dat wel een voordeel) of iemand die zelf een idee heeft en op zoek is naar een reispartner, ik sta voor alles open!
Je kan me ook bereiken op msn/email: [email protected]

Groetjes
Kristof

Laatst bewerkt:
Hey Kristof,

Jouw vakantieplannen lijken me wel wat! Ben zelf 33 jaar en van Leuven. Ben ook geen discotheektype maar wel te vinden voor een leuke warme vakantiebestemming met cultuur en een beetje historiek etc...ik dacht aan Italië, Capri, Malta, Griekse Eilanden,...Zou goed zijn mochten we met een klein groepje kunnen zijn.

Je kan me mailen op het volgende emailadres: [email protected]

Groetjes!

Gaella

Hey Kristof, Gaella,

Ikzelf (37j) ben van Merelbeke bij Gent en ben eventueel ook te vinden voor een vakantie
de 2e helft van augustus. Hou ook van een zonnige bestemming waarbij ik kan genieten van zon en plaatselijke activiteiten van het hotel maar sta zeker ook paraat om plaatselijke cultuur, natuur, ... te exploreren. Ik heb nu niet onmiddellijk een specifieke noodzaak aan een bepaalde bestemming maar Portugal en Kroätie staan zeker op mijn verlanglijstje, uit reacties van kennissen heb ik begrepen dat beide bestemmingen mooie stranden, steden en culturele uitstapjes aanbieden.

Groeten,
Michael

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan