reisgeno(o)t(e) gezocht juli 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roeldb

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om in de periode 16-29 juli nog eens op reis te gaan maar aangezien mijn vrienden met hun lief op reis gaan of geen verlof kunnen krijgen sta ik er momenteel nog alleen voor. Ik zoek dus nog minstens één persoon (m of v) van rond mijn leeftijd om mij te vervoegen. Ikzelf ben 25 jaar en woon in de Antwerpse Kempen.

Tot nu toe weet ik dus enkel nog maar wanneer ik zal kunnen gaan. Naar waar of wat voor vakantie weet ik nog niet maar dat kunnen we nog afspreken. Liften, backpacken, strandvakantie is allemaal goed voor mij :-) Ik zou wel het liefst naar een warm land gaan :-)

Interesse of vragen? Laat zeker iets weten.

Groetjes
Roel

Reis zomer 2012

Hallo,

Ik zag je oproep en heb ook wel rond die periode reisplannen.
Klein beetje later wel. Ik heb verlof van 20 juli tot 5 augustus.
Nu ben ik ook nog op zoek naar reisgenoten voor deze periode.

De bestemming staat totaal nog niet vast. Alles ligt open.

Hoe ziet mijn reisbeeld eruit?
Ik hou van reizen die een mix vormen tussen op ontdekking gaan, genieten van de plaatselijk dorpjes en specialiteiten, eens een stapke gaan zetten,dagje zwembad, enz... Kortom een toffe mengeling. Daarbij hou ik wel van een min. aan comfort doch niet superduur! Het pure backpakken is niet aan mij besteed. Eventueel meerdere bestemmingen aandoen behoort tot de mogelijkheden. Maar dit hoeft zeker niet. Lijkt dit je wat? Heb jij ook ongeveer zo'n idee van reizen? Laat dan zeker iets van je horen. We zijn normaal al met 2. Maar iedereen mag gerust mee. Een klein groepje kan gerust de max zijn.

Interesse? Laat van je horen.

Groeten,
Vincent
progress.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan