Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hallo,Ik zie een citytrip eind oktober, begin november wel zitten. Ik denk dat Budapest of Krakau in de winter wel mooi moeten zijn, als je tegen een beetje kou kan natuurlijk. Tallinn in Estland schijnt ook de moeite te zijn, ook in de winter... Berlijn en Barcelona heb ik al gedaan, dus dat interesseert mij minder.Ik ben 27 jaar en ik woon in Lede, vlakbij Aalst. Ik reis regelmatig en ik heb al veel steden gedaan.Laat maar iets weten als je geinteresseerd bent: [email protected]etenStijn
Tussen 23 oktober en 18 november wil ik er ook nog wel eens een weekend tussenuit.
Zelf (27, V) ben ik ook van Aalst maar ik woon al een aantal jaren in Waregem.
Ik zie Krakau wel zitten, speel al een tijdje met dat idee, eventueel in combinatie met een bezoek aan Auschwitz. De kou trotseren met een dikke fleece moet ook wel lukken , ;-).
Zin om een en ander concreet te maken? Eventueel af te spreken om kennis te maken?
Ik heb jullie een privéberichtje gestuurd met mijn e-mailadres.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.