Reisgeno(o)t(en) gezocht voor feb. Brazilë en mss Argentinië

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chloee

New Member
Hallo!!

Ik ben van plan om in februari naar Brazilië te gaan, en om daar carnaval in Rio te vieren. Vandaar uit wou ik eventueel naar Morro De Sao Paulo gaan ( ligt bij Salvador). Dat is een prachtig eilandje waar ik onlangs geweest ben. Echt de moeite waard om een paar daagjes naar toe te gaan. Ik zou dan ook nog graag verder willen trekken naar Argentinië. Ik zou iets van 1 à 2 maanden willen gaan, en zou eventueel daar zelf wat willen bij verdienen (indien mijn centjes te snel op zijn :wink:)

Ik bouw graag een feestje, hou zeker en vast van het strand. Maar wil natuurlijk ook de plaatselijke cultuur opsnuiven.

Als er iemand is die ongeveer dezelfde richting uitgaat in die periode, en ook nog een reisgenoot zoekt, laat me zeker iets weten. We zouden onze plannen dan misschien samen kunnen aanpassen, en zo een leuke rondreis maken....

P.S : ook als er mensen zijn die enkel in Brazilië willen blijven mogen me zeker iets laten weten

groetjes

chloë

Chloee,

Dit lijkt me een goed plan. Brazilië spreekt me het meeste aan, maar ben nog niet in Argentinië geweest dus ... .
Wat betreft carnaval vieren in Rio: Naar het schijnt zitten die vluchten maanden op voorhand vol. Heb het zelf nog niet gecheckt.

Groetjes,

Tom

Het zijn niet de vluchten die volzitten maar de hostels. Heb net nog gecheckt ( want ga zaterdag mijnnvlucht boeken) en je kan zeker nog een vlucht boeken. Ik heb nog een plaatsje dankzij iemand die daar gaat coughsurfen. Want de meeste hostels zijn al volgeboekt, en de laaste die overblijven worden natuurlijk duur.
Argentinië ook nog niet geweest, maar heb gehoord dat het een prachtig land is

Maar voorlopig plan ik niets, en ga zien welke richting ik ga en waar ik zin in heb als ik in Brazilie ben...
Al je ook naar Rio gaat, laat dan iets weten, wie weet vieren we carnaval dan wel samen

groetjes

Mja, ik ben nog aan het twijfelen of ik een georganiseerde rondreis ga maken (via brazilonline) of er echt gewoon met de rugzak op uit trek. Moeilijke keuze vind ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan