Reisgeno(o)t(en) voor de zon gezocht (jan '09)

• Onderwerp starter Onderwerp starter StHl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

StHl

New Member
Wie heeft er zin om in de eerste week van het nieuwe jaar even het koude weer hier te ontvluchten en naar de zon te reizen? Vertrek dus ergens tussen 2 en 7 januari, reisduur tussen 7 en 14 dagen. Bestemming: in onderling overleg te bepalen en natuurlijk afhankelijk van de aanbiedingen op dat moment, maar ik had gedacht aan de Malediven, Jamaica, de Dominicaanse Republiek, Cuba, Brazilië of eender waar het dan 25 graden is.

Niet meteen cultureel hoogstaand dus, maar dat hoeft ook niet: gewoon even de batterijen opladen om daarna vol goede moed het nieuwe werkjaar aan te vatten. Budget is afhankelijk van de bestemming, maar ligt tussen de 700 en 1500 euro. Naar wie ben ik op zoek? Iedereen tussen 20 en 35 die 2 weken zomer in het midden van de winter wel ziet zitten.

Zelf ben ik 29, heb ik een (erg) drukke job als SAP consultant en daardoor ook nog veel op te nemen vakantiedagen. Ondanks m'n erg ruime vriendenkring kan er zich helaas niemand vrijmaken in deze periode, vandaar dus deze oproep.

Voel je je aangesproken? Of meer info nodig? Laat maar van je horen dan.

Ciao,

S.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan