Reisgenoot Cuba 8-30 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

swijntjah

New Member
Hallo!

Wij (2v's en 1 m) gaan in juli voor 3 weken naar Cuba en zoeken nog een 4de reisgenoot. Voor het groepsevenwicht hebben we liefst een man van ongeveer dezelfde leeftijd als ons. We willen gaan rondtrekken met het openbaar vervoer, verblijven in hostels, zoveel mogelijk van het land zien maar zeker ook de tijd nemen om eens rustig te gaan eten, eens aan het strand te liggen, een (of meerdere :p) cocktailtje te gaan drinken, te gaan dansen, ... Als je zin hebt om mee te gaan, laat dan maar van je horen!

Groetjes
Liesbeth

de trip naar cuba lijkt me heel interessant, graag had ik geweten wat jullie leeftijd dan is, zo dat we toch in dezelfde leeftijdscategorie zitten,

groeten

arne

Oeps vergeten :) Wij zijn 25, 27 en 28 jaar oud. Laat maar van je horen als je nog interesse hebt!
Groetjes
Liesbeth

hey, ik ben 23 alhoewel iedereen me 30 schat, dus dat zal geen probleem zijn, maar ik zie juist dat het over 3 weken gaat, en aangezien ik zelfstandig ben is dat voor mij wat lang, ik ben nog wel geinteresseerd hoor, maar zou dan desnoods na 14 dagen willen terugvliegen naargelang de vluchten, ik ben wel bereid om voor de 3 weken hotelkosten en dergelijke te betalen, om zo niet voor een meerkost te zorgen voor jullie

laat maar iets weten

groeten

arne

Heej Arne,

Ik zal je mijn e-mailadres bezorgen in een persoonlijk bericht, dan kunnen we gemakkelijker verder afspreken!

Groetjes,
Liesbeth

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan