Reisgenoot Denemarken/Zweden 3-4 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsRe

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Niels en ik kom uit Nederland en ik wil graag op vakantie naar Zweden en Denemarken dit jaar, ik zou eerst met een kameraad gaan, maar doordat hij een nieuw huis heeft gekocht en het financieel niet gaat trekken, ben ik nu op zoek naar een reisgenoot om te gaan wildkamperen in Zweden.

Ik hou erg van de natuur en van kamperen, ik ben 2 jaar geleden ook wezen wildkamperen, en het beviel me best. Ik ben een rustig persoon en ik hou van wandelen en een beetje vissen, koken vind ik ook te gek en ik wil graag wat technieken uitproberen die ik heb geleerd.

Het liefst ga ik gewoon die kant op en dan zie ik wel wat er gebeurt, door ervaring heb ik geleerd dat dit best te doen is. Ik heb een auto en wat geld, niet al te veel maar we kunnen de kosten voor benzine en tol wel delen. Heb jij zin om met mij mee te gaan op dit avontuur? Ik wil vanaf nu eigenlijk wel weg, dus als je zin hebt dan hoor ik het wel :D

Niels

Hoi Niels,

Ik weet niet precies wat ik me er bij voor moet stellen, wil je echt back to basic, vuurtje stoken om eten te maken en geen sanitair, of toch iets meer luxe? Op zich vind ik het leuk klinken, maar ik heb toch wel (bijna) dagelijks behoefte aan een douche zeg maar... Kun je iets meer vertellen?

We zien wel - vakantie

Dag Niels,

je oproep om te gaan kamperen in Zweden/Denemarken lijkt me super. Helaas vrees ik dat ik een half jaar of een jaar te laat ben met mijn reactie. Als je plannen wil maken voor zomer 2013, geef maar een seintje! Ik ben gebonden aan de maanden juli-augustus, vanwege mijn job.

Groeten
Liselotte
uit West-Vlaanderen, België

Hoi,
Ik ben helaas al 2 jaar te laat, maar weet niet of je interesse hebt om naar Kopenhagen te gaan. Ik zou met een reisgenote gaan, maar ze kan helaas niet meer meegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan