Reisgenoot(en) gezocht voor skireis midden februari (14-21) of begin maart (1-7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten Vlyminck

New Member
Hey iedereen!

Ik ga samen met een vriendin op één van deze twee data een skireis maken. We zijn van plan om een last minute te boeken, en hebben al wel wat ideetjes. We zijn echter nog op zoek naar 1 of 2 mensen om ons te vervoegen. Ik ben een gevorderde skiër en zij een gevorderde snowboarder, dus liefst iemand die bij ons niveau aansluit. Voor de rest: we zouden met de auto gaan en de datum staat dus nog ter discussie. Laat maar weten!

Groetjes,

Maarten.

Hey iedereen!

Ik ga samen met een vriendin op één van deze twee data een skireis maken. We zijn van plan om een last minute te boeken, en hebben al wel wat ideetjes. We zijn echter nog op zoek naar 1 of 2 mensen om ons te vervoegen. Ik ben een gevorderde skiër en zij een gevorderde snowboarder, dus liefst iemand die bij ons niveau aansluit. Voor de rest: we zouden met de auto gaan en de datum staat dus nog ter discussie. Laat maar weten!

Groetjes,

Maarten.

hellow,
ik heb hier ook een zoekertje voor een ski/snowboard reis en beide weken zijn voor mij mogelijk
moeilijk te zeggen over jezelf, maar ik denk dat mijn snowboardniveau ook gevorderd mag genoemd worden na enkele jaren...
van waar zijn jullie eigenlijk? ik van nabij brugge
groeten
wim

hellow,
ik heb hier ook een zoekertje voor een ski/snowboard reis en beide weken zijn voor mij mogelijk
moeilijk te zeggen over jezelf, maar ik denk dat mijn snowboardniveau ook gevorderd mag genoemd worden na enkele jaren...
van waar zijn jullie eigenlijk? ik van nabij brugge
groeten
wim
Hey,

Ja met 'gevorderd' bedoelde ik iemand die wel wat tempo kan maken en eventueel off piste... Beide zijn van gent!
Jij zou dus eventueel mee willen gaan?

Groeten.

toen ik les volgde ben ik al een paar keer off piste geweest, al veel gezweet toen we in de sneeuw zakten en ons moesten uitgraven :-p
maar het is geen absolute noodzaak en zonder iemand die de zone kent waag ik mij er niet aan eerlijk gezegd
ik probeer altijd wel wat zwarte pistes want ze zijn niet overal even donkerzwart, maar ik doe liefst rood
aangezien je met de auto wil gaan, denk je bijgevolg ook eerder aan appartement dan hotel? ik heb beide al gedaan, land maakt niet uit
ik ben idd erg geinteresseerd... als je meer info wil delen kan je mss best eens mailen of zo?
gr
w

Dag Maarten,

Ik ben zelf van Lokeren (afkomstig van Gent) en eventueel wel interesse in een wintervakantie (heb verlof de week van 29/02 > 06/03)
Momenteel zoek ik eigenlijk een verdere reis, maar als back-up plan had ik ook wel een wintervakantie op het oog, daar het al even geleden is. Voor mij zou het dus wel even terug wennen zijn (kan zowel skiën als snowboarden), maar denk dat dat op een paar uurtjes wel weer in orde is ;)

Groeten,
David

Hey David,

We zijn momenteel dus met drie mensen en voor iedereen gaat die eerste week van maart :) Dus zou tof zijn moest je meekunnen. Voeg me anders toe op facebook, daar hebben we een groepsgesprek over welk skigebied, we zijn er nog niet helemaal uit dus als jij nog wat input hebt, zeker welkom. Je kan me via facebook vinden op Maarten Vlyminck.

Groet,

Maarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan