reisgenoot gezocht australie,N-Z, thailand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larissa1

New Member
Ik vertrek in april 2010 naar australië en van daaruit zie ik wel waar de weg mij brengt, de bedoeling is om ook nieuw-zeeland en thailand erbij te doen.
Ik heb dus totaal geen dingen gepland...

Voorlopig ga ik alleen gaan want niemand van mijn vrienden kan mee owv studies, werk, lief, financieel, ...

Dus via deze weg wil ik iemand zoeken die in het begin met mij mee wilt komen om niet alleen moeten te gaan, en van daaruit zien we wel, klikt het super, klikt het niet dan gaan we elk onze eigen weg... maar zo moeilijk ben ik niet dus :p:)

Greetz

Laatst bewerkt door een moderator:
hey,

ik ben iets gelijkaardig van plan maar waarschijnlijk pas in juni ofzo. Staat jouw vertrek al vast?

thomas

hey,

ik ben iets gelijkaardig van plan maar waarschijnlijk pas in juni ofzo. Staat jouw vertrek al vast?

thomas

Hey Thomas!

Fijn van je reactie!
Ja ik zou toch liefst ergens in april, uiterlijk begin mei willen vertrekken. Want heb men loopbaanonderbreking aanvraagt vanaf 1mei, en zou ervoor men verlofdagen nog inzetten in de maand april. Wat houdt je tegen om dan ook niet te vertrekken als ik zo nieuwsgierig mag zijn?!

greetz

Omdat ik men loopbaanonderbreking nog moet aanvragen :) Het zal al moeilijk genoeg worden om deze vanaf juni te verkrijgen denk ik.
Deden ze bij jou moeilijk over je loopbaanonderbreking?

Omdat ik men loopbaanonderbreking nog moet aanvragen :) Het zal al moeilijk genoeg worden om deze vanaf juni te verkrijgen denk ik.
Deden ze bij jou moeilijk over je loopbaanonderbreking?

Hey waar werk je dan?

Ik heb dat via men werk op maandag aangetekend opgestuurd en vrijdag had ik het al goed gekeurd terug gekregen dus daar zit het probleem niet.
Maar de rva moet dat ook nog goedkeuren daar had ik het ook al naar opgestuurd, maar dan heb ik gewoon terug gekregen in de bus omdat je dat max 3 maanden op het voorhand mag opsturen, dus ik kan dat pas 1 feb opsturen , vertrek wel al in april, maar daar zet ik gewoon men verlof in, en men loopbaanonderbreking start dus eigenlijk pas 1 mei...

Dus daar heb ik zowiezo nog geen goedkeuring van, wat wel spijtig is want ik ga tegen dan zowiezo al geboekt hebben enzo dus hopelijk keuren ze het goed :) dus opzich nog alle tijd om je onderbreking aan te vragen tegen april :)
tenzij je een speciaal beroep hebt waar je niet in aanmerking komt voor die loopbaanonderbreking.:good:

Australie

Hallo,

Ik heb je een berichtje gestuurd via fb maar doe langs deze weg nog eens mijn verhaal. Ik heb 1x2 tickets van Lufthansa gewonnen en wil daarmee een tweetal weken naar Australië of Thailand, toch in die richting en zover als Lufthansa mij wil brengen. Ik wil half april vertrekken maar moet alleen vliegen en heb dus eigenlijk één ticket over. Ik heb verder nog totaal niets gepland, ik zie wel waar ik terechtkom. Als je dat iets lijkt zou je mijn tweede ticket kunnen overnemen voor een klein prijsje. En voor de rest zien we dan nog wel.
Groetjes
Bart

Hi, Ik reis van 12 tot 16 april met een huurwagen van Townville naar Brisbane in Australië.. zin om mee te rijden? Bedoeling is om de mooie kusten te ontdekken, The great barrier reef, Whitsunday, ..

Ik vertrek in april 2010 naar australië en van daaruit zie ik wel waar de weg mij brengt, de bedoeling is om ook nieuw-zeeland en thailand erbij te doen.
Ik heb dus totaal geen dingen gepland...

Voorlopig ga ik alleen gaan want niemand van mijn vrienden kan mee owv studies, werk, lief, financieel, ...

Dus via deze weg wil ik iemand zoeken die in het begin met mij mee wilt komen om niet alleen moeten te gaan, en van daaruit zien we wel, klikt het super, klikt het niet dan gaan we elk onze eigen weg... maar zo moeilijk ben ik niet dus :tongue:

Ik ben 23, vrouw en van Alken (dat ligt bij Hasselt)

Moest je fb (larissa bervoets) of msn ([email protected]) hebben mag je me altijd toevoegen. Of hier gewoon wat achter laten :smile:

Greetz

Hi, Ik reis van 12 tot 16 april met een huurwagen van Townville naar Brisbane in Australië.. zin om mee te rijden? Bedoeling is om de mooie kusten te ontdekken, The great barrier reef, Whitsunday, ..

Hey Dieter!

Lijkt me heel leuk, maar ik ga dan waarsch nog niet in Oz zijn. Ik denk pas rond de 20e in Sydney aan te komen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan