Halllo iedereen.
Ik ben een 23-jarige jongen uit Oost-Vlaanderen. Ik ben hier nieuw en heb een nogal atypische request. Ik heb namelijk nog geen reis, geen bestemming en geen concrete periode in gedachten. Het probleem is dat ik niet echt 'reisgrage' vrienden heb, maar wel graag regelmatig eens op reis wil gaan. Helemaal reizen zie ik niet echt zitten en dus zoek ik andere oplossingen. Ik ga normaal gezien deze zomer eens een groepsreis via kriskras doen en kijken wat dat geeft, maar als ik hier een reisgenoot zou kunnen vinden om er eens op uit te trekken zou dat natuurlijk nog beter zijn.
Ik heb niet echt iets concreets in gedachten, waar we precies zouden heengaan bespreken we dan nog wel. De eerste stap is iemand vinden die net als ik wel wil reizen maar een buddy zoekt.
Ik ben niet de aller actiefste reiziger als het gaat om sporten of heel zware fysieke inspanningen, maar ik ben wel 'avontuurlijk' in de zin dat ik voor veel dingen open sta. Wat natuur/cultuur/locale sfeer opsnuiven/keer een pintje gaan drinken of een stapje zetten, het kan allemaal.
Een goede reisgenoot is voor mij iemand die net als ik openminded is, voor veel dingen openstaat en een gezond gevoel voor humor humor heeft (maakt een reis toch zoveel aangenamer als je af en toe eens goed kan lachen
) Ik ben zelf een 23-jarige jongen en zoek liefst iemand uit mijn leeftijdscategorie (laat ons zeggen 20-25) Man of vrouw maakt mij niet zo veel uit, als het maar een leuk persoon is.
Dus, ben je ook opzoek naar een reisgenoot, laat gerust iets weten!