Reisgenoot gezocht, bestemming/datum zien we nog wel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam

Member
Halllo iedereen.
Ik ben een 23-jarige jongen uit Oost-Vlaanderen. Ik ben hier nieuw en heb een nogal atypische request. Ik heb namelijk nog geen reis, geen bestemming en geen concrete periode in gedachten. Het probleem is dat ik niet echt 'reisgrage' vrienden heb, maar wel graag regelmatig eens op reis wil gaan. Helemaal reizen zie ik niet echt zitten en dus zoek ik andere oplossingen. Ik ga normaal gezien deze zomer eens een groepsreis via kriskras doen en kijken wat dat geeft, maar als ik hier een reisgenoot zou kunnen vinden om er eens op uit te trekken zou dat natuurlijk nog beter zijn.

Ik heb niet echt iets concreets in gedachten, waar we precies zouden heengaan bespreken we dan nog wel. De eerste stap is iemand vinden die net als ik wel wil reizen maar een buddy zoekt.

Ik ben niet de aller actiefste reiziger als het gaat om sporten of heel zware fysieke inspanningen, maar ik ben wel 'avontuurlijk' in de zin dat ik voor veel dingen open sta. Wat natuur/cultuur/locale sfeer opsnuiven/keer een pintje gaan drinken of een stapje zetten, het kan allemaal.

Een goede reisgenoot is voor mij iemand die net als ik openminded is, voor veel dingen openstaat en een gezond gevoel voor humor humor heeft (maakt een reis toch zoveel aangenamer als je af en toe eens goed kan lachen :p) Ik ben zelf een 23-jarige jongen en zoek liefst iemand uit mijn leeftijdscategorie (laat ons zeggen 20-25) Man of vrouw maakt mij niet zo veel uit, als het maar een leuk persoon is.

Dus, ben je ook opzoek naar een reisgenoot, laat gerust iets weten!

Hello,

Ik ben een jonge meid van bijna 25 jaar. Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor Afrika, Gambia. Intresse?

Mijn voorkeurr gaat hier naaruit:
Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor 2 weken Gambia. Mijn vakantie moet eind deze maand binnen. Graag zou ik gaan buiten het zomerseizoen. Dus mijn voorkeur gaat naar September/oktober. Ook omdat het dan goedkoper is om te reizen naar daar. Het geen ik op oog heb is ee rondreis van 8 dagen en dan een strandvakantie van 7 dagen eraan gekoppeld. Die strandvakantie wil ik er voornamelijk bij omdat ik dan mijn vrienden kan opzoeken, waar we met ons twee dan naartoe kunnen gaan. Iemand intresse?

Klinkt zeker niet slecht, maar het is de eerste keer dat ik op deze manier op reis zou gaan (met mensen die ik nog niet ken) dus zou ik het voor nu liefst iets dichter bij huis (europa) zoeken. Toch voor de eerste keer. Toch bedankt voor je reactie, en misschien kunnen we in de toekomst wel eens iets doen.

Het is ook mijn eerste keer dat ik via deze weg iemand zoek. Europa is idd dichter maar kwa afstand is Gambia echt niet zo ver. Is slechts 6u vliegen. We kunnen altijd eens afspreken en kennismaken en dan nog zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan