Reisgenoot gezocht Japan maart/april 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ella

New Member
Hi allemaal,
Ik wil graag in maart/april 2024 naar Japan gaan. De start datum is nog flexibel.
Mijn plan was om eerst naar Tokyo te gaan, daarna mogelijk doorreizen naar mount fuji, kyoto, osaka en/of Hiroshima (wat we maar willen!). Ik sta open voor ideeën.
Even iets over mezelf, ik ben 25 jaar (v). Ongeveer 2 jaar geleden heb ik mijn master afgerond en nu ben ik aan het werk.
In eerste instantie zou ik deze reis met een vriendin maken, jammer genoeg is ze afgehaakt om financiële redenen.
In plaats van iemand overhalen om met mij deze reis te doen, zoek ik graag een vrouwelijke reisgenoot die dit ook als een droomreis ziet!

Groetjes,
Ella

Helaas ben ik een man, anders had ik graag mijn reis verschoven naar jouw datum! Moeilijk om reisgenoten te vinden voor Japan, terwijl het zo'n mooi land is😕

Hiii Ella! Rond april/mei ben ik ook vrij en zou heel graag door Japan willen reizen met iemand! Momenteel volg ik een premaster farmacie die ik begin februari afrond.

Hoi, ik zoek ook nog een reismaatje! Heb momenteel een pauze van mijn HBO studie en wil rond die tijd gaan! Ik heb zelf ook een oproep gedaan op mijn pagina, mocht je iets meer willen weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan