Reisgenoot gezocht juni 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fie1980

New Member
Hello!

Ik zoek een reisgenoot om in juni een reisje te maken naar Spanje. Kortom als er maar zon is. Liefst een strandvakantie met af en toe een uitje, dagtripje of zo mag zeker:sneaky: Een dag of tien. Liefst met het vliegtuig, bus mag ook. Heb je ook zin in zo een vakantie, let me know;).

Ik ben net 35j en van West-vlaanderen.

Grtjes!!

Hello!

Ik zoek een reisgenoot om in juni een reisje te maken naar Spanje. Kortom als er maar zon is. Liefst een strandvakantie met af en toe een uitje, dagtripje of zo mag zeker:sneaky: Een dag of tien. Liefst met het vliegtuig, bus mag ook. Heb je ook zin in zo een vakantie, let me know;).

Ik ben net 35j en van West-vlaanderen.

Grtjes!!

Hoi, ik zoek ook een reisgenoot. Wel maak ik graag vooraf eens kennis. Belangrijk is dat het klikt.
Groeten,
Anniek
[email protected]

Hoi Sofie. Ik ben van Zulte. En jij? Zit je op Facebook? Dat praat mss makkelijker.
Hoi Sofie. Ik ben van Zulte. En jij? Zit je op Facebook? Dat praat mss makkelijker.
Ik ben van Waregem.Fijn dat we niet ver van elkaar wonen Geef je me je achternaam?dan voeg ik je toe op fcb.Kunnen we verder praten.Grtjs

Hoi,

Zoek je nog,iemand om mee op reis te gaan?
Lukt,eind mei en zie, je Turkije of Griekenland zitten?
Ben van west Vlaanderen.

Groetjes
Kenny

Hoi,
Ik ben een vrouw van 42.
Van 4 juni tot 11 juni ga ik naar Lefkada Griekenland voor een retreat die georganiseerd wordt door Nirvana Health Retreat. Super leuk en prima aanbod. Wie wil mee?
Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan