Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot gezocht kerstvakantie 2017-2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

@ iedereen die interesse heeft : Isabelle heeft mij laten weten, dat ze momenteel geen reisjes gaat maken. Wie heeft wel nog zin in een reisje? Groetjes Jessie

Met kerstavond en Kerstmis wil ik graag bij mijn familie zijn.
Ik vind het wel leuk om oudejaarsavond ergens anders te vieren, voor mij kan dat dus.
Ik heb vakantie tot en met 7 januari.

Ik wil ook wel afspreken, maar ben alleen de eerste week van de kerstvakantie vrij.
Zijn jullie ook geïnteresseerd in een uitstapje of citytrip?

Hoi, ik heb een ticket voor Wenen geboekt voor 26-29 december. Vind iemand het leuk om mee te gaan of daar af te spreken?
Ik ben een vrouw, 38 jaar, afkomstig uit de omgeving van Amsterdam.

Hoi iedereen

Is hier al een reisje uit de bus gekomen?
Ik zoek nog steeds reisgenoten voor 27/28 oktober tot 5 november of 22/12 tot 31/12.
Ben 37 jaar en kom uit Antwerpen.

Groetjes
Sarah

hey iedereen, in het topic reisvrienden-clubje dat ik gestart ben, had ik hetzelfde idee als de eerste post hier, een leuk groepje om samen leuke reisjes mee te doen, citytripjes, eens gezellig dagje ergens, een langer reisje, bvb binnekort wat kerstreisjes ofzo, alles kan

Kan wel maar wil ver en lang gaan zeker 3 weken spreek uit ervaring als je iets zie dat je nooit zag verdwijnt de tijd genadeloos dus de verhouding van mijn 3 weken min is te vergelijken met je week grt let me now

Hallo allemaal... wel veel reacties gelezen... maar wie gaat of wil er eind december nu nog uitstapje/reisje maken? Laat ietsje weten... groetjes

Ik ga geen verre reis meer kunnen maken in de kerstvakantie wegens al in de herfst weggeweest en 2 reisjes met de kindjes geboekt in april en juli ... maar ik wil wel nog eens afspreken of een weekend doen al hou ik niet zo van de kou ... Volgend jaar zou ik wel nog graag in de zomer weg willen (alle bestemmingen) of in mei een paar dagen Griekenland / ibiza

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...