Sandra f Member 3 dec 2017 #41 Voor volgend jaar hebben we nog even, wel is mijn verlof al aangevraagd, moet enkel nog goedgekeurd worden.
Voor volgend jaar hebben we nog even, wel is mijn verlof al aangevraagd, moet enkel nog goedgekeurd worden.
AnDG Member 4 dec 2017 #42 Sandra f zei: Hallo, Ik ben wel geinteresseerd tussen 22 en 30 dec. Niet veel tijd meer, snel reageren Klik om te vergroten... Dag Sandra Ik heb wel interesse om nog weg te gaan in deze periode. Gr An
Sandra f zei: Hallo, Ik ben wel geinteresseerd tussen 22 en 30 dec. Niet veel tijd meer, snel reageren Klik om te vergroten... Dag Sandra Ik heb wel interesse om nog weg te gaan in deze periode. Gr An
Saar1980 Member 4 dec 2017 #43 Jullie mogen mij nog steeds wel laten weten waar jullie naartoe trekken
Kar77 Member 26 mrt 2018 #44 Mjet zei: Ik zou graag tijdens de kerstdagen een uitstapje maken. Een paar dagen weg. Ziet iemand dat zitten ? Klik om te vergroten... ik zie dat wel zitten
Mjet zei: Ik zou graag tijdens de kerstdagen een uitstapje maken. Een paar dagen weg. Ziet iemand dat zitten ? Klik om te vergroten... ik zie dat wel zitten
Kar77 Member 26 mrt 2018 #45 Liesbet zei: Met kerstavond en Kerstmis wil ik graag bij mijn familie zijn. Ik vind het wel leuk om oudejaarsavond ergens anders te vieren, voor mij kan dat dus. Ik heb vakantie tot en met 7 januari. Klik om te vergroten... idem. hou me op de hoogte!
Liesbet zei: Met kerstavond en Kerstmis wil ik graag bij mijn familie zijn. Ik vind het wel leuk om oudejaarsavond ergens anders te vieren, voor mij kan dat dus. Ik heb vakantie tot en met 7 januari. Klik om te vergroten... idem. hou me op de hoogte!