Reisgenoot gezocht last minute 27okt - 30okt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinka

New Member
HI!

Omdat ik hou van spontaniteit ben ik op zoek naar een reisgenoot die met mij een stedentrip naar een zonnig land (binnen Europa) wilt ondernemen. Yes I know, tis aardig last minute.... De bestemming maakt mij niet erg uit, zolang we niet naar een land gaan waar het kouder, meer regen wordt verwacht dan hier in Nederland😅

Even iets over mezelf; Mijn naam is Marinka, 27jr jong en vind het leuk om nieuwe culturen te ontdekken. Mijn ideale stedentrip zou bestaan uit Sigthseeing met combinatie van activiteiten en relaxmomenten en natuurlijk goed eten en drinken:). Betreft een reisbuddy, graag in leeftijdscategorie van 25-35 jr, geslacht maakt mij niet uit!

Lijkt het jouw leuk om met mij een stedentripje te ondernemen, let me know!

ola chica, hebbie al iemand op het oog en hebbie al een sunny reisbestemming gevonden?
Ik wil dolgraag eind oktober lekker naar de Zon, met hoofdletter Z. Heb er zin in!
Laat me weten hoe en wat, groetjes Moon

Heey Inge,fijn dat ik je berichtje heb ontvangen.aan had ik het niet verwacht,of ik wel of niet iets zal krijgen.dus heel dankbaar.als je eens een dagje of half dagje vrij hebt,kunnen we elkaar eens ontmoeten.we zien wel of er raakvlakken zijn of interesse die we beide leuk vinden.
Denk toch wel dat u ook, mij eerst wil zien en met mij een gesprek aangegaan.😊

Vertel mij eens Inge,waar hoe?
Zou wel als het contact leuk is, meerdere malen weg gaan😅 als het dan toch goed zit.kan dan die zoektocht staken 🤔😊
Citytrip "roadtrip" 1# eenige idee?
Wat je zeker weet;ik ben 35j denk ik 😅 droge humor,leuke gesprekken,gwn een reismaat,galante medereiziger, privacy %respect..
Wat ik bedoel met galante medereiziger?🤔
Iemand die toch wel zal helpen,waar het nodig zou zijn;met openen/open houden van deuren,koffers enzo. #littleadventure #backtobasic #keepitsimpel #makeanewfriend #lastminute #Nevereverland

Bijlagen

• Screenshot_2022-10-04-02-19-39-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.webp
    Screenshot_2022-10-04-02-19-39-58_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.webp
    629.1 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan