reisgenoot gezocht: Mei 2009- Zuidoost-Azië

• Onderwerp starter Onderwerp starter Evi-K
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Evi-K

New Member
Hellow,

Ik ben Evi, 21 jaar en studente Verpleegkunde.
Wegens omstandigheden ben ik in mei 2009 vrij, en wil ik graag op reis naar Zuidoost Azie.
Aangezien mijn vrienden een backpack-vakantie niet zien zitten, zoek ik via deze weg een spontane, fantastische, en nooit-te-vergeten-reisgenoot die net zoals mij op zoek is naar avontuur, 'het onbekende' en plezier.

Hellow,

Ik ben Evi, 21 jaar en studente Verpleegkunde.
Wegens omstandigheden ben ik in mei 2009 vrij, en wil ik graag op reis naar Zuidoost Azie.
Aangezien mijn vrienden een backpack-vakantie niet zien zitten, zoek ik via deze weg een spontane, fantastische, en nooit-te-vergeten-reisgenoot die net zoals mij op zoek is naar avontuur, 'het onbekende' en plezier.

Hey,

Ik ben Karel ook 21 jaar en ex-student op dit moment. Ik had een foute keuze gemaakt en ben daarom gestopt. In september ga ik weer beginnen met (waarschijnlijk) hbo bouwkunde in Zwolle.
Ik kon ook niemand in mijn omgeving vinden die mee wilde reizen/backpacken, omdat de meesten nog wel allemaal studeren.
Mijn plannen zijn bijna hetzelfde als de jouwe. Ook ik wil graag gaan backpacken in zuidoost Azië, voor 3-4 maanden en dan rond April/Mei vertrekken.

Groeten,
Karel

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azië en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan...!

Ik ben opzoek naar een reispartner (M/V) (20-30 jaar) die in de periode januari, februari, maart, april of mei 2010 voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Laos, Cambodja en Vietnam. Rondreizen in Zuid-Oost Azië of andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk. Rondreizen ter plaatste met bus en trein maar het vliegtuig is ook mogelijk. Ik hou van cultuur, gecombineerd met actieve uitstappen. Voor enkele dagen uit te blazen aan het strand ben ik ook te vinden. Graag zou ik met de rugzak van budgethotel naar budgethotel reizen.

Indien je ook interesse hebt in deze reis en periode kan je me steeds mailen op [DLMURL="http://us.mc334.mail.yahoo.com/mc/[email protected]"][email protected][/DLMURL].

Heb je een ander voorstel of idee? Laat het maar weten...

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan