Reisgenoot gezocht midden Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

esteedejongh

New Member
Hoihoi,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Estée ik ben 26 jaar, ik ben sociaal werker en ben van plan om tussen 15 november en 12 december naar midden Amerika te reizen. Ik zit zelf te denken aan in ieder geval Mexico en Belize, maar sta ook open voor andere plekken. Ik ben niet zo’n ervaren backpacker en zou daarom graag met iemand starten of wel de volledige reis maken als de klik er is 😜.

Ik hoor het graag als mijn bericht je aanspreekt!

Liefs, Estée

Hey Estée, ik ben Jasper, ook 26:) Ook op mijn lijstje staat een reis naar midden/Zuid-Amerika en zou het graag met iemand samen doen die tijd heeft en overal voor open staat. Backpackend door Mexico lijkt mij een mooie uitdaging, ik heb het nog nooit gedaan maar heb genoeg verhalen gehoord om overtuigd te zijn!
Laat maar weten als het je iets lijkt om in contact te komen:)

Groetjes, Jasper

Hoi Estee en Jasper! Ik ben Lex 25 jaar en vertrek 7 november voor 3 weken naar Costa Rica. Mocht een van jullie besluiten om te gaan en gezelschap zoeken , dan laat maar weten!

Hoihoi,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Estée ik ben 26 jaar, ik ben sociaal werker en ben van plan om tussen 15 november en 12 december naar midden Amerika te reizen. Ik zit zelf te denken aan in ieder geval Mexico en Belize, maar sta ook open voor andere plekken. Ik ben niet zo’n ervaren backpacker en zou daarom graag met iemand starten of wel de volledige reis maken als de klik er is 😜.

Ik hoor het graag als mijn bericht je aanspreekt!

Liefs, Estée
Hoi Estée, Ik ben Jasmijn (23) en ik wil ook graag naar midden amerika. Ben je nog op zoek naar een reisgenootje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan