Reisgenoot gezocht Nieuw zeeland september/oktober 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esther van Dijk

New Member
Heee allemaal,

In september en oktober wil ik mijn reis door Australie en nieuw Zeeland gaan afmaken. In Nieuw Zeeland zou ik graag een campervan of een auto willen huren.

Het lijkt mij leuk om dit met meerdere mensen te doen om zo de kosten te besparen en er een gezellige tijd van te maken. Ik ben 24 jaar, ik zoek het liefst een vrouwelijk persoon tussen de 20-30 jaar.

Liefs Esther

Ik heb wel interesse!

Ik ben Cato, 21 jaar. Ik kom uit België. Ik heb al enkele reizen achter de rug, maar ben altijd benieuwd naar meer! Om nieuwe oorden te verkennen, ben ik op zoek naar een reisgenoot. Nieuw Zeeland en Australië zie ik dan ook zeker zitten :)

Hee Cato,

Wat leuk! misschien kunnen we in contact komen via Facebook of Instagram. In Australië wil ik waarschijnlijk de westkust gaan doen van Perth naar Darwin. Vanaf daar wil ik dan naar Nieuw zeeland. Je mag mij wel opzoeken op Facebook of Instagram Esther van Dijk en ik kom uit Ruinerwold. Ik hoop dat je mij kunt vinden.

Groetjes Esther

Hey Esther!
Ik probeerde je op te zoeken, maar vond je niet meteen. Kun je mij eventueel toevoegen? Het is Cato Ponnet. Zo veel mensen met deze naam bestaan niet :)

Hoi Esther,

Ik ben NZ doorgereisd met de kiwibus. Makkelijke en leuke manier om NZ te zien. Nadeel is dat vrienden die je maakt een dag eerder / later de bus naar de volgende plek kunnen pakken en je vooral met Engelsen zit die natuur overslaan voor een drankje.

hallo Esther..

Mocht je nog niemand gevonden hebben als we een reisklik hebben dan heb ik interesse om mee te gaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan