reisgenoot gezocht nieuw zeeland

• Onderwerp starter Onderwerp starter sofbe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sofbe

New Member
hey
ben meisje 21 jaar.
Ga vanaf midde februari tot eind maart naar nieuw zeeland.
Ik wil zoveel mogelijk plaatsen zien, mensen leren kennen,..
ik hou van sporten, feesten,..
iemand interesse laat maar iets weten :good:
groetjes:tongue:
x

Hey,

Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot naar Nieuw-Zeeland. Ik moet voor het werk in de buurt zijn en blijf er (natuurlijk dus :) ) 3 weken om een stukje natuurschoon te bewonderen. Ik zit tussen 22/23 januari en 12 februari in Nieuw-Zeeland. Heb jij je tickets al voor midden februari? Anders, moest je interesse hebben om er gedurende (een deel van) mijn periode af te spreken, laat maar weten via [email protected]. Ik ben een sportieve, vrij avontuurlijke kerel van 24 die graag veel van nieuw-zeeland zou willen zien (zowel natuur, tramping als feestjes :p )

Groeten,
Tom

nz

heeyik heb mijn tickets al...
kom de 17de aan in nz..dus dan ben jij er niet meer :)
jammer toch bedankt voor je berichtje
x

hey,

Ik ben john van der flaas 24 jaar.
Ik vertrek rond 1 feb. en blijf in nz tot 2 maart.
Ik wil ook van alles zien en doen (feestjes, surfen, ...)
Ik ben ook van plan een camper of auto te huren om mij te verplaatsen.

john

ik plan ook om naar NZ te gaan, ik heb het boek "tramping in NZ" van lonely planet en zoek dus redelijk wat te trekken met de rugzak, zelden eens een camping of hostel te boeken, eerder dus wildcamperen (hammock style).

Ik heb nog geen route of een idee dat ik weet kan trekken (weinig ervaring in). Het was nog een idee om een auto of camper te huren, maar alleen is dit te duur. Ok een begeleidde reis vind ik te duur.

Nog mensen hier die naar NZ gaan? Ik zoek te gaan vanaf begin 2011. Excate periode weet ik nog niet. Waarschijnlijk ga ik dit combinerne met Tasmanië en de rest van Australië.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan