Reisgenoot gezocht september/oktober/november 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roomy

New Member
Hoi hoi,

Ik ben Romy (24) en opzoek naar een reisgenootje om samen een leuke verre reis mee te maken. Ik heb nog geen ervaring met verre reizen, maar het lijkt mij leuk om naar Australië, Zuid-Afrika of Costa Rica te gaan. Ik heb nog geen specifieke plannen dus ik sta open voor andere landen. Ik zou in de periode van september t/m november weg kunnen. Ik ben opzoek naar een vrouwelijke reisgenoot van rond mijn leeftijd.
Heb je soort gelijke ideeën stuur me dan een berichtje op dit forum!

Romy,

De laatste 3 weken van oktober zou ik bij voorkeur weg willen.. mocht je een leuk plan hebben kunnen we deels of samen op reis gaan… geen vrouw maar zoek een reisgenoot geen huwelijk hier

Hoi Romy,

Mijn naam is Nikki en ik ben 23 jaar oud!

Momenteel ben ik ook aan het oriënteren om in de maanden september, oktober en november een rondreis te maken. Mijn voorkeur gaat nu uit naar Australië, Noord-Amerika, Afrika en Costa Rica. Hierin ben ik nog zoekende in en ook voor hoelang ik zou willen.

Misschien is het leuk om in contact te komen?

Ik kijk uit naar je reactie!

Hallo Romy,

Mijn naam is Kim en 29 jaar.

Vroeg mij af of je inmiddels al een reismaatje gevonden hebt? Bestemmingen die je noemt spreken mij wel aan, op het moment neig ik meer naar Australia.

Groetjes Kim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan