Reisgenoot gezocht voor langere reis

Status
Niet open voor verdere reacties.

KellyM95

Member
Hallo!

Ik ben Kelly, ben 22 jaar oud en zoek een reisgenoot =).
Liefst vertrek vanaf mei ongeveer en dan voor een aantal maanden.
Ik heb nog geen specifiek idee hoe of wat, ik denk richting Frankrijk, Spanje, Italië en dan rondtrekken.
Zelf heb ik hier nog geen ervaring mee.
Liefst iemand van rond mijn eigen leeftijd, geslacht maakt niet uit.
Heb je zelf leuke ideeën, of wil je gewoon wat meer weten: Stuur een berichtje!

Groetjes,
Kelly

Hallo,

Heb jij zin om in het voorjaar van 2019 naar costa Rica te gaan? Datum en duur in overleg.

Groeten
Nik

Hallo,

Heb jij zin om in het voorjaar van 2019 naar costa Rica te gaan? Datum en duur in overleg.

Groeten
Nik

Hey Nik,

Lijkt me heel leuk, maar ik ben nu echt aan het kijken voor nu op reis te gaan. Daarna werk zoeken etc, dus over 2019 kan ik helaas momenteel nog niet zoveel zeggen.

Groetjes,
Kelly

Hey Nik,

Lijkt me heel leuk, maar ik ben nu echt aan het kijken voor nu op reis te gaan. Daarna werk zoeken etc, dus over 2019 kan ik helaas momenteel nog niet zoveel zeggen.

Groetjes,

Dag Kelly,

wanneer zou je dit zeker kunnen zeggen? ben niet specifiek gebonden aan datums, maar vind het wel interessant.

groeten
Nik

Hey Nik,

Om eerlijk te zijn, geen idee. Dat zal niet binnen de eerste maanden zijn, omdat ik echt even niet weet hoe alles verder zal verlopen. Sorry.

Groetjes

Hoi Kelly!

Ik ben Alysa, over een paar weken 24.
Ook ik zit er serieus over na te denken een tijdje weg te gaan. Mijn contract van op werk loopt begin juni af en ik ben het allemaal even zat.
Ook ik heb geen idee hoe,wat,wanneer. Het lijkt mij super tof met een camper rond te trekken, ben niet op zoek naar drukte maar juist de natuur en rust.
Financieel is het voor mij wel wat lastiger nu, maar ik ben bereid mijn huur op te zeggen of spullen te verkopen.

Ben benieuwd wat jouw ideetjes zijn!

Groetjes,
Alysa

hoi Alysa

Heb jij zin om volgend jaar in het voorjaar van 2019 naar Costa rica te trekken? duur en datum in overleg.

groeten
Nik

hoi Alysa

Heb jij zin om volgend jaar in het voorjaar van 2019 naar Costa rica te trekken? duur en datum in overleg.

groeten
Nik

Hoi Nik!

Lijkt mij ontzettend leuk maar ook ik zoek iets op korte termijn. Ik kan helaas nu niet zo ver voor uit plannen..

Groetjes,
Alysa

Hoi Alysa,

Dat is spijtig, anders had ik mijn reismaatje al gevonden :-(.

groeten
Nik

Heb je anders iets van facebook/insta? Ik weet niet hoe ik er tegen die tijd voor sta maar wellicht kan ik nog contact met je op nemen als de situatie voor mij veranderd

Alysa,

zie conversatie, daar zou het moeten te vinden zijn. voor zover dat ik da ier snap.

groeten
Nik

Hey Kelly,

Ik ben Ruby, 21 jaar oud en ben op dit moment erg flexibel qua tijd en wil graag door Italië trekken en al het prachtige ontdekken wat het land te bieden heeft.
Ik ben begin dit jaar in Milaan geweest en ben verliefd geworden op Italië en wil er graag naar terug om meer van het land te zien dan de toeristische highlights die je tijdens een stedentrip ziet. Mijn budget is niet erg ruim, en backpacken lijkt me erg leuk maar hier heb ik ook nog geen ervaring mee. Zoals gezegd ben ik in de tijd erg flexibel maar mei/juni lijkt mij het fijnst in verband met de temperaturen.
Ik zag hier ook het berichtje van Alyssa, misschien leuk om met z'n drieën eens af te spreken en kijken of onze ideeën matchen en misschien op elkaar kunnen afstemmen.

Ik hoor graag van je! :)

Groetjes, Ruby

Hoi Kelly!

Ik ben Alysa, over een paar weken 24.
Ook ik zit er serieus over na te denken een tijdje weg te gaan. Mijn contract van op werk loopt begin juni af en ik ben het allemaal even zat.
Ook ik heb geen idee hoe,wat,wanneer. Het lijkt mij super tof met een camper rond te trekken, ben niet op zoek naar drukte maar juist de natuur en rust.
Financieel is het voor mij wel wat lastiger nu, maar ik ben bereid mijn huur op te zeggen of spullen te verkopen.

Ben benieuwd wat jouw ideetjes zijn!

Groetjes,
Alysa

Hoi Alysa,

Ik heb me pas vandaag aangemeld op deze site en hier gereageerd maar weet niet of je automatisch op de hoogte wordt gesteld als er nieuwe berichten op een forum komen. Dus voor de zekerheid ook even een berichtje naar jou. Lijkt het jou ook leuk om door Italië te trekken? En zou je het ook leuk vinden om eens af te spreken om te kijken of we drieën een klik hebben en leuke plannen kunnen maken?

Groetjes, Ruby

Hoi! Ik merk dat ik een aantal berichten heb gemist..
Sorry voor het late antwoord.
Mijn reis is ondertussen gepland, sorry.
Succes met zoeken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan