Reisgenoot gezocht Zuid Afrika (augustus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

NENE

New Member
Hi,

Mijn naam is Naomi (29) en wonend in Rotterdam. Begin augustus ga ik reizen naar Johannesburg en Kaapstad en ik ben eventueel opzoek naar een avontuurlijk, gek en creatief persoon die mee wil reizen!

Hallo Nene, lijkt mij ook herl erg tof, zelf ook erg creatief persoon en hou van humor! En een beetje gek. Vooral mijzelf een meid van 41 wat meestal 10 jaar jonger word gschat en zoek zelf eigenlijk voor in het nieuwe jaar een reismaatje voor om een maand te reizen. En misschien als afsluiter mauritius. Wel butget proof reizen. Ik hou van backpacken natuur, dieren, kunst, extreme outdoors.

• Leuk
Waarderingen: NENE
Hallo Nene, lijkt mij ook herl erg tof, zelf ook erg creatief persoon en hou van humor! En een beetje gek. Vooral mijzelf een meid van 41 wat meestal 10 jaar jonger word gschat en zoek zelf eigenlijk voor in het nieuwe jaar een reismaatje voor om een maand te reizen. En misschien als afsluiter mauritius. Wel butget proof reizen. Ik hou van backpacken natuur, dieren, kunst, extreme outdoors.
Hi Bohoguuurl,

Ik ben benieuwd naar je! Misschien kunnen we bellen? Heb je nog plannen om te gaan?

Groet,
Naomi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan