ik trek er op uit
New Member
Hallo! Ik ben Hanne, 27 jaar en droom er al een hele tijd van om te gaan rondreizen. Aangezien ik momenteel geen (vast) werk heb, lijkt dit mij de ideale gelegenheid om er even tussenuit te knijpen! Via deze weg hoop ik iemand te vinden die dit avontuur samen met mij wil beleven! Mijn voorkeur gaat uit naar Latijns-Amerika en bovenaan mijn lijstje van te-ontdekken-landen staan Colombia, Ecuador, Peru, Bolivië, Argentinië,... Er ligt echter nog niets vast en alle voorstellen van bestemmingen zijn welkom! Wel is het de bedoeling om low-budget rond te trekken en te genieten van alles wat er op mijn pad komt! Zou graag in het voorjaar (februari/maart) van 2011 vertrekken en een vijftal maanden uittrekken, maar ook dit is nog niet beslist.
Indien dit jou iets lijkt of je loopt met soortgelijke plannen rond, laat dan gerust iets weten op [email protected]!! (Liever mailen dan een reply op het forum.)
Indien dit jou iets lijkt of je loopt met soortgelijke plannen rond, laat dan gerust iets weten op [email protected]!! (Liever mailen dan een reply op het forum.)