Reisgenoot (m/v) Ierland gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mademoiselle

New Member
Hallo allemaal,

Ik wil al jaren een keertje naar Ierland en heb besloten dat dit er in de zomervakantie van 2012 maar eens van moet komen!
Natuurlijk is het niet echt leuk om alleen te gaan, vandaar dat ik iemand zoek die, net als ik geen feestbeest is en zich niet kan vermaken aan de spaanse costa's.
Wel vind ik het supertof om in een irish pub een biertje te drinken.

Wil je meer over mij weten of wil jij ook naar Ieland in de zomervakantie? Aarzel niet en neem contact op!

groetjes,
mademoiselle

hallo,Ierland moet inderdaad eens de moeite zijn. Wat zou je allemaal willen doen? Spreken we over een citytrip naar Dublin of zou je nog vele zaken buiten Dublin willen bezoeken? De kusten in het westen van het land zijn volgens mij stukken mooier dan de zandstranden in de buurt van Dublin. Noord-Ierland zou ook een optie kunnen zijn. Zou je eventueel niet overwegen om naar Belfast te vliegen en dan een auto huren om verder te rijden? Belfast en Dublin liggen trouwens maar 160km van elkaar en vanuit Dublin is het maar 200km om naar de westkust te rijden...Als je het eens wil bespreken, mag je mij altijd contacteren: [email protected]eten

Het lijkt me idd een leuke vakantie, ik was het eigenlijk al van plan om vorig jaar er naartoe te trekken maar door gebrek aan tijd is het er niet van gekomen. Misschien dit jaar?

Hoe wil je reizen, waar wil je overnachten, wat wil je zien?

Ik doe het liefste low budget reizen, waarbij ik / wij veel in contact komen met de natuur en de locale bevolking. Op deze manier kom je wat meer te weten van de geschiedenis en de gebruiken, meestal heel interesant, spannend en leuk.

Laat iets weten als je je plannen wat verder uit gewerkt hebt en zet mij in ieder geval op de lijst voor mogelijke candidaten :good:

Ik heb in Juli van dit jaar een weekje Ierland gedaan met mijn toenmalige vriendin. Vliegtuig naar Dublin en ter plaatste een auto gehuurd en het hele eiland rondgereden. Op voorhand elke dag een andere B&B geboekt via booking.com. Ierland was een echte aanrader op vlak van sfeer, natuur en lokale bevolking. Prachtig gewoon. We hebben ons niet verveeld.

De kusten in het westen van het land zijn volgens mij stukken mooier dan de zandstranden in de buurt van Dublin.

De kusten in het westen zijn inderdaad de moeite. Ik ben ooit eens halsoverkop naar Ierland vertrokken en in het noordwesten aan de kust beland. In Dublin heb ik de bus genomen en ik was er op 3 à 4 uur. 's Nachts kon je de golven horen beuken op de rotsen, heel ruw, echt apart.

Hoi,

Deze zomer (juli) zou ik ook graag naar (Noord-)Ierland gaan.
Ca. 10 jaar geleden heb ik een stage gedaan in Noord-Ierland en heb toen veel gezien (o.a. Belfast en Dublin).
Net als jij ben ik ook niet echt een uitgaanstype en ga ik eerder voor cultuur en dingen zien i.p.v. een zonvakantie.
Op travelireland.nl staan wel een aantal mooie trips.
Ik zal me even kort voorstellen: Mark, 28 jaar uit omg. Eindhoven.

Ik hoop snel van je te horen.

Gr, Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan