Reisgenoot Noord-Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ste85

New Member
Hey,

Al geruime tijd wil ik terug naar Noord-Amerika, maar wil zeker niet alleen vertrekken. Vrienden en vriendinnen in mijn vriendenkring hebben andere prioriteiten jammer genoeg op dit moment. Iemand die het ziet zitten?
Periode maakt niet zoveel uit voor mij.

Groetjes

Hey William,

Ik heb de westkust al gedaan (behalve San-Fransico) en New York. Ik zou het niet erg vinden om dit nogmaals te doen. Voor mij maakt het niet veel uit waar. Als het maar een variatie blijft van wat cultuur met natuur en plezier maken natuurlijk. Het enigste wat ik niet zie zitten is ergens kamperen met een tentje ofzo. Gewoon genieten van het geen wat Amerika te bieden heeft. Al is het een mooi natuurpark of een basketbal wedstrijd, pretpark,... noem maar op!

Ik heb de westkust volledig gehad inclusief San-fransico maar wil dit gerust nog eens doen. California heeft zoveel te bieden. Maar zou meer van de natuurparken willen gezien hebben. En meer willen genieten van de kustlijn. Basketbal wedstrijd staat ook op mijn verlanglijst alsook een concert ofzo op zijn amerikaans mee te maken.
Zowiezo wil ik terug komen met prachtige foto's...

Klopt California heeft enorm veel te bieden. Wanneer ben jij daar geweest? Voor mij is het al een tijdje geleden ben eind 2008 daar geweest. Voilà als je daar bent de echte Amerikaanse sfeer opsnuiven! En die foto's zijn natuurlijk een leuke herinnering!

ik ben daargeweest in 2014. Kunnen we elkaar via hier ook prive aanspreken (soort messenger) ? das iets makkelijker. Ik ben nieuw hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan