Reisgenoot reis voor 3-4 maanden Australië start september 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

CelineStyven

New Member
Hee!

Bij deze ga ik op zoek naar iemand die geïnteresseerd is om samen met mij een Australisch avontuur te beginnen in September 2014.
Ik studeer in juni af als architecte, en wil voor ik de werkwereld in stap eerst nog een rondreis door Australië maken.

Heb je interesse? Laat iets weten! :)

Liefs, x.

Hoi,

Ik ben geinteresseerd maar zou graag Nieuw-Zeeland ook meepakken dan en maximaal 3 maanden. Indien dat je iets zegt mag je me contacteren (30m Hasselt). Ik zou wel graag met enkelen gaan dus 3 of 4 avonturiers.

Groetjes

Hoi!

Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje om mee te reizen in Aussie! Toch zou ik ook Nieuw/Zeeland mee willen pakken!
Helaas kan ik pas eind oktober/begin november vertrekken omdat ik nog met mijn werk zit.

Ik hoor wel van je!

Groetjes

Hello,

Ik ben met mijn kameraad aan het plannen om een jaar naar Australië/Nieuw-Zeeland/Thailand/... te gaan.
Mijn kameraad is op dit moment enorm aan het twijfelen (meisje ontmoet) dus ik ga voor de zekerheid op zoek naar mensen met dezelfde interesses.

Onze bedoeling was om rond oktober te vertrekken, samen een busje te kopen en op deze manier door Australië te reizen. Rondtrekken en werk zoeken als het geld bijna op is. Overnachten in het busje, de tent, couchsurfen, hostels, ...
Ik werk ongeveer 3 jaar als IT'er en ga, om dit te kunnen doen, ontslag moeten nemen of hopelijk kan ik iets regelen met mijn huidige werkgever.

Mijn ultieme droom is om niet alleen deze landen te doen maar ook, als alles goed gaat, door te reizen naar waar ik ook wil.

Ik woon in Heusden-Zolder, ook niet ver van Hasselt. Je kan me altijd mailen: [email protected]

Greets

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan