reisgenoot rondreis noorwegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter irina
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

irina

New Member
Hoi!

Ben op zoek naar mensen, die net als ik, houden van een sportieve avontuurlijke reis, en leuk gezelschap.
Heb een reis naar mijn zin gevonden bij een organisatie, maar zou 't leuker vinden, niet alleen te moeten vertrekken.
Wat mijn voorkeur wegdraagt, is een reis, die loopt van 12 tot 27 juli as. het betreft een 15-daagse rondreis door de prachtige natuur van Zweden en Noorwegen, waarbij we kamperen op het dak van een grote campingbus!

Als je het ziet zitten, of je wil wat meer info, geef dan een seintje.

groetjes, Irina
(1971)

Hé Irina,

We zijn ondertussen al half mei maar toch even checken hoe het met je reisplannen zit naar Zweden en Noorwegen.
Kan je eens wat meer info doorgeven over de reis en de reisorganisatie?
Ik weet zelf nog niet goed wat ik ga doen maar ben momenteel gewoon overal een beetje aan 't informeren.

Gr,
Hilde

reis noorwegen-zweden

Hoi Hilde,

Was net bezig mer de reis toen ik je berichtje las. Het is een reis georganiseerd door 'Cirkel vakanties' uit Nederland.

Je vindt het door naar www.cirkelvakanties.nl te gaan, en dan te klikken op single rondreis. Het gaat om de 15daagse rondreis door Noorwegen-zweden.
Ik heb al geboekt, en hoop op voldoende deelnemers, want de reis kan pas doorgaan als er minimaal 14 personen meegaan.
Duimen dus!

Groetjes, Irina

reis noorwegen-zweden

Hallo Irina,

Toch nog enkele vraagjes:
Welke periode ga jij (er zijn er drie)?
Weet jij of de brandstof van de camper in de prijs zit?

Wel beetje jammer dat het een Nederlandse organisatie betreft en ze in Amsterdam vertrekken. Hoe ga jij naar daar? Met de trein?

Alvast bedankt om te reageren hé! Als ik boek, laat ik het zeker weten!

Groetjes,
Hilde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan