Reisgenoot Thailand feb en maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mayra

New Member
Hii, ik ben Mayra en ik ben dit jaar een tussenjaar begonnen. Ik zou zelf voor twee maanden (in feb en maart) door Thailand willen backpacken, maar ik zoek nog een reismaatje. Het liefst een leeftijdsgenootje, dus tussen de 17-20 jaar. Als je interesse hebt laat dan een berichtje achter of stuur me een dm via instagram @mayra.redjo :)

Hoii Mayra, ik ben Lisa (19 jaar) en heb nu ook een tussenjaar. Ik zoek ook iemand die in feb/maart mee wilt backpacken in Thailand! Dus als je nog op zoek bent, ben ik wel geïnteresseerd

Hoii Mayra, ik ben Lisa (19 jaar) en heb nu ook een tussenjaar. Ik zoek ook iemand die in feb/maart mee wilt backpacken in Thailand! Dus als je nog op zoek bent, ben ik wel geïnteresseerd
Hi Lisa! Wat is je insta dan stuur ik je wel ff een dm

Hi Meiden,
Hebben jullie al een ticket geboekt? Wel periode gaan jullie precies. Ik ga er zelf ook heen misschien wel de zelfde tijd. Let me know!!

By the way ik ben Kieke 19 jaar oud :)
Hi Lisa! Wat is je insta dan stuur ik je wel ff een dm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan