Reisgenoot voor een mooi avontuur!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paultje

New Member
Hallo mede reizigers,

Ik ben Paul (19 jaar) en zit te denken om dit jaar is lekker te gaan reizen naar bijzondere bestemmingen (Waar jij graag heen zou willen) en daar bijvoorbeeld 2-3 maanden te blijven. En na die maanden terug naar Nederland te gaan om vanuit daar weer een nieuwe reis te gaan beginnen. Het hoeft niet allemaal 100% uitgewerkt te zijn het is de bedoeling dat je het lekker op je af laat komen en geniet van de vrijheid die je hebt om de wereld op je eigen manier te kunnen ontdekken. De bedoeling is om daar dan voor een korte tijd te gaan werken of vrijwillegerswerk te gaan verichten.

Nou zou het wel leuk zijn om samen met nog iemand te gaan reizen. Dus vraag ik me af is er iemand die dit misschien leuk lijkt zodat we samen een plan kunnen maken op ons eigen ideeën en wie weet wel binnenkort aan een mooi avontuur kunnen beginnen.

Paul,

Laatst bewerkt:
Hoi,

Jouw ideetje spreekt me wel aan en ik heb zelf ook al een tijdje de gedachte om te gaan reizen. Ik ben zeker klaar voor een nieuwe uitdaging. Ik ben 20 jaar. (Ben benieuwd wie je bent?)

groetjes,
Sep

..

Hey Sep,

Leuk om te horen dat jij er ook zo over denkt. Ik heb je een berichtje gestuurd met mijn email mischien kunnen we zo beter in contact komen en elkaar wat beter leren kennen.

Mvg,

Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan