Reisgenoot vrouw maand september

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaymondZ

New Member
Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot voor ergens tweede helft september tussen 40 en 50 jaar.
Bestemming is nog niet bekend maar heb wel ideeën om in ieder geval te wandelen icm fietsen en de auto.
Maar vliegen ergens naartoe is ook zeker een optie

Hi, Ik ben een jonge dame van 52 :) Ik ga de 1ste 2 weken van oktober naar Turkije, een zeer groot all inclusive resort, met alles erop en eraan, altijd leuk en gezellig als er meerdere mensen vanuit dit forum b.v ook die kant op willen, leuk om met een aantal daar dan te vertoeven en te genieten van zon, zee en lekker eten en drinken. Wanneer gezelschap gewenst is om met elkaar een drankje te doen en lekker met elkaar te eten dan is dat altijd leuker en gezelliger dan alleen, maar op jezelf zijn is ook soms nodig, dus die momenten zijn er zeker ook :) Ben benieuwd of er mensen zin hebben om naar 't zelfde resort te gaan, ;k heb al wat berichtjes gestuurd op dit forum.

Goedemorgen jonge dame 😉.
Inmiddels al weer halverwege mijn vakantie in Italië.
Jammer genoeg heb ik alleen de maand september vrij anders was het zeker een goed idee geweest om met meerdere reisgenoten van de zon te genieten.
Fijne reis alvast en mooi weer

Groet Raymond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan