Reisgenoot zomer 2010

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nena
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nena

New Member
Ik ben op zoek naar mensen die met mij een week (of iets langer) op reis willen deze zomer. Het idee is om gwn een rugzak en een tent te pakken, naar de vlieghaven te gaan en het goedkoopste ticket out of here te kopen. Nog geen echt vast plan dus :D In ieder geval niet te vast gepland, gwn zien waar we terechtkomen... Als je interesse/ideeën hebt, laat maar weten ;)

Reisgenoot

Hi, ik ben op zoek naar een reisgenoot voor de vakantie.
Heb al heel veel reizen gemaakt naar verschillende landen.

Gr,Richard

Ik ben op zoek naar mensen die met mij een week (of iets langer) op reis willen deze zomer. Het idee is om gwn een rugzak en een tent te pakken, naar de vlieghaven te gaan en het goedkoopste ticket out of here te kopen. Nog geen echt vast plan dus :D In ieder geval niet te vast gepland, gwn zien waar we terechtkomen... Als je interesse/ideeën hebt, laat maar weten ;)

Reisgenoot

Hey Nena,

lijkt me een heel leuk idee. Ikzelf ben van plan 2 a 2,5 weekjes op vakantie te gaan en ben nog op zoek naar iemand die me wil vergezellen. Periode: eind juli-begin augustus
Ergens rondtrekken in Europa (Corsica) of met de kayak/kano gaan varen op de talrijke Zweedse meren en kamperen onderweg lijkt me ook wel leuk.
Ikzelf ben 28 jaar afkomstig van West-Vlaanderen.

gr,

Tijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan