Reisgenoot zuidoost Azie december 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loissterken

New Member
Hoi! Mijn naam is Loïs en ik ben 18 jaar oud. Ik heb komend jaar een tussenjaar en wil rond december graag naar zuidoost Azië vertrekken. Mijn plan is om te gaan backpacken in Thailand, Cambodja en Vietnam. Ik zoek nog een reisgenote rond mijn leeftijd die dit samen met mij wil doen. Laat het weten als dit jou wel wat lijkt!

hoi ben Cas 20 jaar oud ga in januari in Azië rondreizen en wil ook graag naar Thailand Cambodja en Vietnam als je interesse hebt stuur mij effe een e-mailtje degiercas @ Gmail.com

Hi Loïs, mijn naam is jans en ik ben 20 jaar. Ik heb dit jaar ook een tussenjaar en zou ook graag naar zuidoost azie willen! Als het je leuk lijkt om samen te gaan, stuur me dan gerust even een appje! 06-57882887! tot snel!

Hoi! Mijn naam is Loïs en ik ben 18 jaar oud. Ik heb komend jaar een tussenjaar en wil rond december graag naar zuidoost Azië vertrekken. Mijn plan is om te gaan backpacken in Thailand, Cambodja en Vietnam. Ik zoek nog een reisgenote rond mijn leeftijd die dit samen met mij wil doen. Laat het weten als dit jou wel wat lijkt!
Hey ik ken andere meisje van 22 jaar dat ook naar Azië reist ik ga zelf niet meer vanwege privé omstandigheden kan jullie aan elkaar koppelen als je wilt

Heb je iets van een nummer of e-mail adres

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan