reisgenootje gezocht Citytrip

• Onderwerp starter Onderwerp starter giva
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Giva,

Ik heb net gekeken naar vliegtickets en Transavia heeft idd goedkope tickets, ik had straks bij cheaptickets gekeken maar die waren duurder of miss heb ik niet goed genoeg gekeken, bij Transavia heb ik de vluchten gezien, vertrek op 22 juni en terug op 25 juni, dat kost totaal 95,00 dus dat valt nog mee, hotel erbij met 3 nachten dan komen we uit op, ligt eraan welk hotel natuurlijk van de 3, het is of: 273,00 Hotel Copenhagen, dat is midden in het centrum, dus dat is zeker wel zo fijn, of 291,98 Hotel Chagall in Alborg, of Copenhagen Go buiten het centrum in kastrup, waar dat precies is weet ik niet, maar kost met vliegreis 244,75, anders kijk ff naar de hotels welk hotel dat je het fijnste vind om naar toe te gaan!

Transavia is retour wel zondag vertrekken en terug woensdag pas voor 95 euro retour, maar dan moeten we een extra hotelovernachting nemen, dat is het nadeel

Hoi, hoi, alleen terugvlucht is aankomst 23 uur, dat is erg laat, dan krijg ik geen trein meer terug naar heerlen, eens kijken

Met vliegreis 244 euro, dat is inderdaad niet duur, welke vlucht is dat precies, zijn dat ook goede tijden

De tijden zijn allemaal hetzelfde bij Transavia, 15.00 vertrek zondag, aankomst woensdag 23.10 maar woon jij in Heerlen, in Nederland dan? Ik dacht dat je in Antwerpen woonde

Als je in Heerlen woont in Nederland, dan kan ik je eventueel met mijn auto naar huis brengen, dan hoef je geen extra overnachting te nemen.

De vliegreis is van Eindhoven naar Copenhagen en retour. Ik woon in Helmond, als we vanaf het vliegveld de bus naar het treinstation nemen in Eindhoven dan halen we naar Helmond, ik kan je dan naar huis brengen of je kunt bij mij overnachten en de trein naar huis pakken de volgende dag ook een optie.

Hoi, dat zou inderdaad ook kunnen, dank je. Het is inderdaad een heel goedkope vlucht van Transavia, die andere vluchten zijn heel erg duur

Oh dat is heel fijn, is goed, dan geef ik je benzinegeld voor heen en terug of ik neem gewoon de trein de volgende dag, lieve groetjes Giva

Ik kan dat hotel met vliegreis van e.bookers, samen niet vinden, maar dat is wel 2 nachten dus duurder in principe als die andere met 3 nachten

Hoihoi, ik kan het hotel gelijk boeken want we hoeven pas in het hotel te betalen zie ik, dus dat is wel fijn, alleen de servicekosten moeten nu betaald worden en dat is 14,50 dat wil ik wel gelijk doen, ben je het daar mee eens, dan moet wel direct de vlucht gereserveerd worden en ook betaald neem ik aan, wat zullen we doen, omdat we elkaar nog niet kennen, maar de vlucht is anders weg, hotel is wel fijn dat dat pas bij aankomst betaald hoef te worden, zeg het maar!

Maar dan moet je wel meegaan natuurlijk want anders kan ik nog voor de rest v/d kosten dokken, het was beter geweest als we elkaar eerst konden ontmoeten...

Hoi, hoi, zeker, op mij kun je rekenen, is goed, ik betaal 14,50 euro wat jij zegt, geen probleem, hoe kan ik betalen met de vlucht, met creditcard, dacht ik.
Je kunt echt van mij op aan. Ik ben niet zo'n persoon die iemand laat zitten echt niet. Ik heb dit ook al vaker meegemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan