reisgenootje gezocht- eind april/begin mei

Status
Niet open voor verdere reacties.

nienkedh

New Member
haii allemaal,
Mijn naam is nienke, 20 jaar en wil graag rond april/mei gaan backpacken. Zelf zit in te denken aan costa rica of guatemala, maar ik sta zeker open voor andere bestemmingen. Ik heb nog nooit een rondreis gemaakt in backpackstijl, dus het lijkt mij fijn om dit met iemand samen te doen. Hoe ik het reizen voor me zie, is een combinatie van cultuur ontdekken, avontuurlijke acitviteiten, maar ook relaxen op bv het strand met een drankje. Ik ben zeker ook niet vies van een feestje maar dat hoeft van mij niet elke dag.
Ik zoek een reisgenootje die een beetje dezelfde leeftijdscategorie als mij zit, en op een zelfde lijn zit qua reizen! Heb jij nou ongeveer dezelfde interesses of andere goede ideeën? Stuur me dan een berichtje of een instadm (insta: nienkedh)_)! ik kom graag met je in contact!:giggle:

Je bent veel te jong voor mij maar Suriname, Cuba, Argentinië, Brazilië, Mexico, Peru, Chili, Egypte, New-Zealand, Australië, China en Indonesië hebben mijn vrouw en ik meermaals op backpacker niveau bezocht.

Heb je specifieke vragen over die landen, stel ze gerust.

Hey Sotexis, ik bedoelde dat ik nienke een insta bericht had gestuurd, niet u hahaha. Was een beetje onduidelijk van mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan