Reisgenootje gezocht Midden-Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

SophieN

New Member
Hi!

Mijn naam is Sophie, ik ben 23 jaar en ik wil graag in maart naar Mexico (voor 3 á 4 weken). Het idee was om het alleen te doen, maar ik vind het eigenlijk gezelliger om het samen met iemand te doen, of misschien samen te beginnen. Ik ben gek op nieuwe mensen ontmoeten, cultuur snuiven, de natuur in gaan, actief zijn, maar ook van biertjes drinken en lekker chillen in de zon of op het strand. Ben jij van plan om ook in die periode die kant op te gaan en lijkt het je leuk om dit samen te doen of om ergens samen te beginnen? Stuur me dan een berichtje en wie weet worden we reismaatjes! :)

Daarvoor (in feb) zou ik eventueel nog een ander land willen bezoeken in Midden-Amerika. Costa Rica, Panama en Nicaragua spreken mij heel erg aan. Misschien lijkt het je ook wel tof om dit samen te doen? Stuur me gerust een berichtje!

Liefs!

Hey Sophie, ik ben Jasper, 26 jaar oud. Ik ben van plan vanaf januari 2023 het hele jaar te reizen en (grotendeels solo) de wereld zo te zien. Ik zou ook graag eens naar Mexico en midden Amerika willen. Een vaste datum heb ik niet gepland maar ik zou in maart wel kunnen:) misschien een idee om contact te leggen? Groetjes, Jasper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan