Reisgenootje gezocht West Amerika

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReizigerUSA

New Member
Hallo reizigers!!

Ik wil heel graag dit najaar of volgend jaar voorjaar naar West Amerika. Het lijkt me super leuk om dit samen met iemand (of een groepje, camper huren?) te doen!! Ik dacht zelf aan vliegen op Las Vegas en dan met een auto of camper naar de nationale parken, Death Valley en alles wat leuk is in de buurt te gaan. Wie heeft dezelfde droom? Ik ben e27, bijna 28. Het lijkt me leuk om een reismaatje te vinden met ongeveer dezelfde leeftijd.

Groetjes Iris

Hoi Iris,

Ik ben afgelopen september naar West Amerika geweest. Gevlogen op LA, dan Sequoia NP gedaan, Yosemite, door naar Las Vegas (Death Valley zat dicht vanwege wateroverlast), door naar Grand Canyon West, en terug naar LA.
Dit hebben we toen met de auto gedaan, ik heb gereden. Geweldige route, maar te veel in te weinig tijd gedaan.
Ik zou er zeker voor open staan om volgend jaar een vergelijkbare route opnieuw te doen. Ik ben 35. Mocht je open staan om kennis te maken, kun je me een berichtje sturen.

Houd er trouwens rekening mee dat sommige nationale parken (oa Yosemite) je een reservering moet hebben (naast de national park pass).

Groetjes Matthijs

Hallo reizigers!!

Ik wil heel graag dit najaar of volgend jaar voorjaar naar West Amerika. Het lijkt me super leuk om dit samen met iemand (of een groepje, camper huren?) te doen!! Ik dacht zelf aan vliegen op Las Vegas en dan met een auto of camper naar de nationale parken, Death Valley en alles wat leuk is in de buurt te gaan. Wie heeft dezelfde droom? Ik ben e27, bijna 28. Het lijkt me leuk om een reismaatje te vinden met ongeveer dezelfde leeftijd.

Groetjes Iris

Hallo Iris, ik heb dezelfde wens en zoek dit voor Oktober.. stuur me een berichtje terug dan kijken we of er een reisklik is..
Insta sergevanw

Hey Iris,

onze reisdroom ziet er vrijwel identiek uit voor wat ik zo kan lezen! Leuk om te zien, ik stuur je een berichtje

Hee Iris,

Heb dezelfde wens en al besloten dat ik dit in voorjaar 24 ga doen! Heb al een hele planning gemaakt maar nog niet definitief geboekt..

Ben 33 en een reisgenootje zou perfect zijn anders ga ik namelijk alleen haha..stuur me een berichtje en misschien klikt het qua reis wensen en plannen..

Gr Serge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan