reisgenootje gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinny

New Member
Halokes,Mijn naam is Tanja 56 jaar jong,woonachtig in de provincie Antwerpen en ben op zoek naar een reismaatje om in de nabije toekomst 10,11,12 dagen naar een warme bestemming te reizen in de periode vanaf einde maart tot en met april. Wat de bestemming betreft bv: kaapverdie, zanzibar, Dominicaanse rep,Cuba.....kortom waar het lekker warm is. Uiteraard kunnen andere afspraken in overleg ook. Wel boek ik een enkele kamer (kwestie van wat privacy)en ben een rookster.Ik hou op vakantie van relaxen,goed hotel met lekker eten, uitstapjes maken en vooral genieten. Zoek wel een vrouw (reismaatje) ne man die heb ik hier thuis al :-) maar kan helaas nooit mee inverbant met zijn werk. Intresse? dan hoor ik dit heel graag van je. Zonnige groetjes Tanja.

Bijlagen

• 1.webp
    1.webp
    31.6 KB · Weergaven: 4
He Tanja, ik heb zeker interesse maar blijf voorlopig wel binnen de EU ivm testverplichtingen en inreisbeperkingen. Mocht je nog interesse hebben, mail me gerust op herfstbreak @ hotmail,com

he Tanja,

Ik vertrek in april naar Egypte; terplaatse heb ik een appartement ter beschikking in Luxor.
Kroatie hoort ook tot de mogelijkheden; ik heb verschillende reisroutes uitgestippeld die ik nog zou willen doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan