Reisgenootje gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larissa

New Member
Hi, Ik heet Larissa en Ik ben 26 jaar. Ben gek op reizen maar heb niet de mensen om me heen met dezelfde ideeën. Ik ben nog niet naar extreem verre plekken geweest maar ik sta overal voor open. Ik ben opzoek naar reisgenoot(jes). Leeftijd maakt niet zoveel uit als het maar niet extreem veel afwijkt van de mijne. :)

Hoi Larissa wijkt 9 jaar ouder teveel af?:P Ik voel me nog wel 25 hoor;) ik heb een beetje hetzelfde, ik ben daarin tegen al wel al op wat plekken geweest.

Hoi Larissa! Zit met hetzelfde probleem, vrienden met niet dezelfde vakantie interesses. Aan wat voor landen zit jij te denken? Groet Guido

Hoi Larissa, ben 24 jaar en wil graag naar Canada trekken! Zelf zoek ik iemand die mee wil gaan en ook dezelfde interesses heeft, zin om mee te gaan? Groetjes Erik

hai larissa
ikgezellige meid zoek ook reisgenoot voor oa spanje treinreis italie en stedenstrips

grt

Hoihoi, wat leuk dat je ook een reismaatje zoekt! Ik zou eind maart/begin april graag voor 4 weekjes naar Indonesië willen. Heb daar van de week een oproepje voor geplaatst, maar weet natuurlijk niet of die bestemming op jouw lijstje staat en of die periode je uit komt. Let me know!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan