Reisgenootje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eli85

New Member
Hi

Ben een veganistische meid van 26j en op zoek naar mensen om mee op reis te gaan (leeftijd maakt niet uit) Ik dacht maart/april/mei

Maakt niet echt uit waar, maar mits ik niet durf vliegen:green: liefst binnen Europa nog.

Ik ben niet passief, leer graag nieuwe culturen kennen, bezoek graag dingen, maar geen sport of zeer actieve reizen.

Laat me iets weten

Hi

Ben een veganistische meid van 26j en op zoek naar mensen om mee op reis te gaan (leeftijd maakt niet uit) Ik dacht maart/april/mei

Maakt niet echt uit waar, maar mits ik niet durf vliegen:green: liefst binnen Europa nog.

Ik ben niet passief, leer graag nieuwe culturen kennen, bezoek graag dingen, maar geen sport of zeer actieve reizen.

Laat me iets weten
Ik ben wel geinteresseerd in je advertentie.
Mss kunnen we es afspreken, want das hier zo onpersoonlijk

Hi

Laat me iets weten

Hallo ,

Heb een moterhome die ik net gekocht heb ( 2dehands ) met als doel wat rond te reizen door europa of verder.
Doordat de vrienden gebonden zijn ben ik op zoek naar een reisgenoot. :-)

Zelf hou ik van natuur als cultuur
grtjes

interesse

Ik ben een jonge man van 19 en ik ben momenteel werkloos en ik zou heel graag op reis gaan en de wereld verkennen en met Europa beginne zou perfect zijn.

reisgenote

Hi

Laat me iets weten

ik rij regelamtig door heel europa met een busje dus gezelschap is welkom

gr john

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan