Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenote eind juli - begin augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isabelle Coussens

New Member
Hallo,

Ik ben Isabelle en ben 29 jaar, afkomstig regio Roeselare.

Ik zoek een reisgenote voor eind juli - begin augustus voor ongeveer 10-14 dagen. Zelf hou ik van cultuur opsnuiven, maar geniet ook van in het zonnetje te liggen aan het water of een heerlijk terrasje. Activiteiten mogen ook wel, wel afhankelijk van welke activiteiten.

Landen bij voorkeur: Italië of Griekenland (zuiden van Frankrijk, Spanje of Portugal)

Hopelijk tot snel

Groetjes

hoi . ben zelf ook 29 regio koekelare
als het ook een reisgenoot mag zijn zie ik dat wel zitten in deze periode zelf ook verlof grts

Hej, ik vertrek 6 augustus voor een road trip naar Kroatië... misschien zegt jou dat iets? Supermooi land.. warm ook.. tot 20 augustus

Hallo, klinkt super, maar 13 augustus begin ik terug te werken en mijn verlof gaat wat mee met bouwverlof, dus ik kan sowieso niet kiezen, jammer, maar wens je toch heel veel plezier
Groetjes
Isabelle

Hej, ik vertrek 6 augustus voor een road trip naar Kroatië... misschien zegt jou dat iets? Supermooi land.. warm ook.. tot 20 augustus

Hallo, klinkt super, maar 13 augustus begin ik terug te werken en mijn verlof gaat wat mee met bouwverlof, dus ik kan sowieso niet kiezen, jammer, maar wens je toch heel veel plezier
Groetjes
Isabelle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...