Reisgenote Franse kanalen met boot (v)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bootjevaren

New Member
Ik zoek soulmaatje, een spontane, sportieve leuk uitziende vrouw die wil meevaren op Franse kanalen?
Ik, man 66j sportief, niveau zonder streken, vlotte omgang en open mind, geen opa type en met leuke motorboot.
Ik woon aan de Belgische kust en we vertrekken van hier langs de binnenwateren richting Frankrijk.
Daar ga je dan zo ver je wilt maar voor dit jaar kan het enkel nog maximaal voor ca. 2 maand.
Eind september kan het weer behoorlijk tegenzitten.
Ik was dit jaar reeds 2.5 maand onderweg.
(dit jaar kunnen we eventueel kort België eens doorvaren, leuk ter kennismaking, duur ca. 10/15 dagen)
Het is er prachtig en vooral uitermate rustig en mooi.
Vooral geen massatoerisme.
Niets moet alles kan en is bespreekbaar.
Voor toffe gezellige vrouw kan weekje kust hier op mooi appartement eveneens.
Reisjes en uitstappen buiten vaarseizoen kostendelend eveneens.
Zo ga ik ieder jaar in de wintermaanden naar Ténérife beetje zon happen met last minute, verwikkend en mooi, ik ken het daar een beetje.
Reisje Griekenland voor het seizoen kan eveneens.
Volgend jaar vertrek ik ca. half april, dan kan men alle kanten op ivm reisroute. Zelfs los door Frankrijk tot in Bordeaux langs canal du midi.
Je mag gerust 1 of 2 vriendinnen meebrengen indien je niet alleen wilt reizen met een man, er zijn 2 kamers, privacy en comfort is aanwezig.
Geen kosten behalve de gezamelijke tafel.
Eten moet men thuis tenslotte ook.
Dit is een ernstig aanbod, graag enkel ernstige reacties.
Interesse, laat maar iets horen, eerst via email nadien tel voor persoonlijke kennismaking.

Kris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan