reisgenote gezocht Mallorca

Status
Niet open voor verdere reacties.

veranneman

New Member
Welke vrouw wenst me ( 56 jaar ) te vergezellen naar Mallorca van 07/10/2024 - 14/10/24. Vlucht vanuit Oostende. Vluchten en hotel worden door mij betaald. Wegens omstandigheden ( hartoperatie moeder ) heeft mijn reisgezellin moeten afhaken.

Laatst bewerkt:
Hallo, Diana hier. Ik ben 60 jr. en heb altijd zin in een reisje. Mallorca ben ik nog niet geweest maar schijnt heel mooi te zijn. Is het je bedoeling om veel te ondernemen of ben je meer iemand die voor zijn rust gaat? Ik ben zelf wel het ondernemende type.

Goeiemorgen Diana, voor mij zal het ook de eerste keer Mallorca zijn. Meestal ga ik naar de Cote d'Azur in Frankrijk. Ik ben geen type die de ganse tijd aan het zwembad lig. Het hotel gebruik ik alleen om te slapen en te eten ( half pension ). Verder ga ik altijd veel gaan wandelen, sporten kan ook maar ik ben geen waterrat. Voor de rest sta ik voor veel open. U zegt dat u een ondernemende type bent. In welke zin als ik mag vragen. Mochten we samen gaan kan ik u nu reeds melden dat de heenvlucht op maandag 07/10 gepland is vanuit Oostende om 6u50. Ikzelf woon in Nieuwpoort. Waar woont u? Indien verdere interesse graag een berichtje terug .

Goeie avond
Ik ben toevallig ook die periode vrij
Maar ik ben waarschijnlijk niet de enige die interesse heeft .
Groetjes Els

Dag Els,
Voorlopig heeft er nog maar 1 dame gereageerd. Dit was deze morgen om 3u30. Ik denk niet dat het gemeende interesse is. Ik heb ze niet meer teruggehoord

Goeiemorgen. Sorry van de late reactie, gisteren een drukke dag gehad.
De interesse was wel oprecht maar bij nader inzien toch kort dag om het nog geregeld te krijgen. Ik zie dat je inmiddels nog een reactie hebt gehad..
Ik hoop dat het klikt tussen jouw en Els en dat jullie een leuke vakantie kunnen hebben. Groetjes Diana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan