reisgenote gezocht Oost-USA, vertrek 7/09

Status
Niet open voor verdere reacties.

karewiet

New Member
hallo Iedereen,

Ik heb een vakantie geboekt en wil een oproep lanceren om in te schrijven. ze boeken namelijk voor 2 personen en ik vind geen tweede dame die wil/durf. En vind de meerprijs voor een single kamer nogal hoog.

Daarom: gewoon doen als je twijfelt? Wat kan er misgaan?
- leert nieuwe mensen kennen
- tof programma

Hier de gegevens:
www.oranjetours.be
single reizen, rondreis Oost-USA vertrek 7/09.
programma is op site te bezichtigen

Bij vragen of nog meer overtuiging nodig? Email mij gerust!!!

Hopelijk tot binnenkort
Karen

Hallo iedereen,

Heb nagevraagd en de kamergeno(o)t(e) mag ook een man zijn.
Aangezien ik er geen problemen mee heb, mag het ook van organisatie.
Wel tegen de regels in.

Dus mannen, lees dit ook maar en gewoon boeken

Hallo,

Hoe gaat de zoektocht naar iemand om de kamer te delen ?
Is dit aanbod nog geldig en indien ja, hoeveel tijd is er nog ?

Groetjes

Angelstorm

Is jammergenoeg al volboekt:-(

Ze lieten me gewoon in de waan dat er plaats zat was en toen ik verleden week zei, boek maar een single kamer, toen zeiden ze, volboekt.
Da is slechte reclame voor hun.

Dus in mijn zoektocht naar een nieuwe reis, had ik iets nieuws gevonden. Nu komen die met zelfde verhaal. De vluchten waren al betaald en geboekt. Ben eens benieuwd met welk plan ze nu gaan afkomen!!!

Wat is dat toch met de reisbureaus tegenwoordig

Ik had een mail gestuurd met de vraag tot wanneer ik kon boeken en ze hadden mij gezegd tot 7/8. Ik ging er dus van uit dat het nog tijd was maar blijkbaar was dat dus niet het geval.

Ik zal dan ook maar uitkijken naar iets anders maar of er nog iets uit de bus zal vallen dat is dus de vraag. Want ik moet toegeven dat het voor mij niet gelijk is naar waar ik naartoe wil. :confused:

Toch bedankt en nog veel succes :!:

PS: ik heb trouwens gezien dat ze nu pas op hun site gezet hebben dat de reis volzet is (dat kon voor mijn part ook wat vroeger, maar ja, wie zijn wij)

Laatst bewerkt:
Inderdaad, niet direct een goede afhandeling. Slecht punt voor oranjetours he.

Ik heb ondertussen een reis gevonden, ook naar USA.
Via gazelletours. Gelukkig maar!
Er was een misverstand met communicatie maar dit is ondertussen opgelost en alles is in orde. Bravo voor deze goede communicatie.

Ik weet dat die ondertussen volboekt is, maar misschien vind je nog andere reizen.

Veel succes in je zoektocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan