Reisgenote voor sept/okt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge81

Member
Hallo!

In september/oktober kan ik een drie weken vakantie nemen. Aangezien ik tussen mijn vrienden momenteel geen kandidaten vind ben dus ik ben op zoek naar een reisgenootje en een bestemming!

Ik hou van een ontspannende mix tussen het land verkennen en wat luieren. Een dagje zee en strand mag er voor mij zeker tussen zitten. En ik heb ook wel graag een stukje van het land gezien als we terug huiswaarts keren.

Qua verblijf mag het van mij variëren tussen budget of comfortabeler. Ik denk dan vooral aan gezellige hotelletjes en guesthouses.

Hoog op mijn lijstje staan momenteel Japan en Brazilië. Maar ik sta ook voor andere bestemmingen open. Dus heb je een idee, ik hoor het graag. Ver weg en een tikje exotisch heeft mijn voorkeur, maar voor een roadtrip door bv Spanje of Kroatië ben ik ook te vinden.

Zin om samen een reisje te plannen? Laat zeker iets weten!

Groetjes,

Inge

Dag Inge,

Brazilië spreekt mij zeker aan, zou eerder in okt of november gaan.
Zuid Afrika is een andere optie voor mij. Dit dan wel liever in groep.
Mogelijk neem ik in september verlof maar dan eerder naar Noord-Amerika.
Australië was eerst het plan maar dan zou ik voor min 5 weken gaan.

Grt,
Marc

Ik zou wss Java en Bali doen 21/9 - 6/10. Is een singlegroepsreis. Via Shoestring.nl nu in de aanbieding. Bekijk het gerust eens altijd leuk als je op voorhand al mensen kent

Hey allemaal!

Bedankt voor jullie berichtjes!

Er zitten zeker interessante voorstellen tussen. Ik wou eigenlijk heel graag naar Japan dit jaar, dus vorige week heb ik de knoop doorgehakt en heb ik geboekt. Ik vertrek op 18 oktober en kom 7 november terug. Helemaal alleen deze keer, dus ik ben benieuwd! Ik heb er wel ongelofelijk veel zin in, dus dat komt helemaal goed :cool:

Veel succes nog met de zoektocht naar een reisgenootje!

Groetjes,
Inge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan